Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Muutto asuntovaunuun tai autoon
MatsOnni:
Morjens vaan, melkein nimimerkkikaima :) Oot tietysti pohtinut vaunun vaihtamista autoon ja varmasti sille on perusteensa olemassa. Sulla näyttäisi kuitenkin olevan hyvä talvivaunu (solikka?) ja yhtä tasalämpöistä autoa ei taida olla. Ei ainakaan mun kokemuksen mukaan. Sama pätee tilaankin, luulisin että sillä on aika paljon merkitystä kun asuu kulkineessa jatkuvasti. Aika monessa a-autossa pärjää talvella, mutta onko se sitten mukavaa kun keula on aina se viileämpi osasto?
Itse käytän autoa ympäri vuoden, mutta se on eriasia kuin siinä jatkuvasti asuminen. Edellinen oli -08 Kabe 750, yksi hyvä talviauto.
matson1:
huommenta vaan melkein kaima, no kyllä tämä vaunu on hyvä ja oikein tasalämpönen, mutta liikkuakin pitäisi joten jostain pitää luopua joten auto on siinä hieman parempi.
kabea oon kyllä aatellukkin, tosin vaan ovat aika hinnakkaita, mutta sitä on ainakin kehuttu tasasen lämpimäksi.......
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: matson1 - 1.06.2012 kello on 06:44 ---kabea oon kyllä aatellukkin, tosin vaan ovat aika hinnakkaita, mutta sitä on ainakin kehuttu tasasen lämpimäksi.......
--- Lainaus päättyy ---
Kabestakin varmaan se uusi integroitu malli lienee se parempi talviasuttava, Heimannille jos laitat yyveetä niin hän varmaan osaa kertoa miten se puoli-integroitu Kabe on ohjaamon osalta lämmin.
Vesseli:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 1.06.2012 kello on 07:20 ---Kabestakin varmaan se uusi integroitu malli lienee se parempi talviasuttava, Heimannille jos laitat yyveetä niin hän varmaan osaa kertoa miten se puoli-integroitu Kabe on ohjaamon osalta lämmin.
--- Lainaus päättyy ---
Miksi ohjaamon pitää olla lämmin? Eihän siellä asuta eikä nukuta, menee vain energiaa hukkaan. Kunnollinen lämpöpeitto ohjaamon ja asuintilan välissä pitää kylmän poissa. Itselle on tulossa puoli-integroitu KABE, tai olisi pitänyt jo tulla, ja olen varannut siihen väliverhon nykyisestä Detskustani.
teebasso:
Heippa vaan ja leppoisaa Jussia ! On se vaan niin, kun on syntynyt suomalaiseksi, tämä keskikesä se vaan on vuoden parasta aikaa ja voittaa mennen tullen kaikki vieraanmaan kotkotukset ja houkutukset. Ei mikään vedä vertojaan tälle rauhan,valoisuuden ja leppoisuuden olotilalle. Vaunun vierus linnunpöntöissä sikiää uutta elämää ja iloinen sirkutus aamuisen käenkukunnan säestämänä kielii että elämä jatkuu ja voi kaikesta eurokriisistä huolimatta hyvin ! Nauttikaa elosta kun aurinko vielä paistaa! Terkkuja täältä "pusikosta".
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta