Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Muutto asuntovaunuun tai autoon

<< < (35/100) > >>

perho-ukko:
 Näkyy olevan muitakin Pitkäjärviä,mutta ei ole sama,missä olen Jussin jälkeen !!! ;D ;D

teebasso:

--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir -  8.05.2012     kello on 21:24 ---Hyvä että palasit kuitenkin ;D Onkohan pusikkoasumisessa sellainen puoli että sieltä kun lähtee niin kaikki tuntuu isommalta muutokselta. Ja toisaalta  oma rauha maistuu palatessa taas entistä makoisammin.
Olitko muuten vaunun kanssa liikenteessä?
Olin joskus vappuna Roomassa työmatkalla. Siellä oli aika tymäkät bailut, olisko Mussolini työväkiaatteen jämiä..

--- Lainaus päättyy ---

Jovain , pusikkoasumiseen  kun on jo tottunut niin suuren maailman kotkotukset on aivan liikaa. Kotiin on kiva palata ja rauha täällä on korvia ja mieltä rauhoittavia. Meinasin lähteä ensin omalla kalustolla liikkeelle mutta nyt turnee tuli heitettyä bussilla kun ei viitsinyt arpoa sitä että minkä maalaisen rekan perässä seuraavat kilometrit viettäisi. Nyt nautiskelin vain . Ei vanhan tarvinnut sompailla. Lieköhän viimeisiä matkoja. Tuntuu siltä ettei tarvitse enään näyttäytyä niille. Euroopalaisille. Tahi mitä he nyt olivatkaan. Muuten oli kiva reissu kaikinpuolin. Jalat kyllä ovat kävelystä muussina.Pariisissa . Saman reissun olen kyllä tehnyt oman kaluston kanssa aiemmin mutta tää oli kiva vaihtoehto. Suosittelen .  Paitovei : moselilla näkyi suomen lippuja alueilla. Jossain Bernkastel-Kuessin nurkilla. Oiskohan Bavaria ollut siellä?

teebasso:
Heippa ! Tulipa heitettyä pikku reissu akselilla Malaga-Gibraltar . Viikko siinä vierähti. Tuhat kilometriä via Mediterraneota ja vuoristoa veivaten. Kyllä nyt kelpaa Suomen suveen palata. Paljon on täälläkin tekemistä ja näkemistä. Ei kyllä ole leppoisampaa paikkaa kuin kotomaamme! Vai ?

matson1:
hellou vaan kaikille

hieman tilanne päivitystä joka näyttää nyt lohduttomalta.....n yt näyttää siltä että joudun, huom joudun palamaan omakotitaloon, sillä vuokralainen halusi pienemmän asunnon.

tämä vaunussa asuminen on maistunut sen verran hyvälle että laitoinpa talon myyntiin ja ainakaan vielä ei ole kauppoja tehty, sokkelin potkijoita on kyllä riittänyt. :-\ :-\

tämä vaunu elämä on ollut todella antoisaa ja sopinut minulle oikein hyvin joten pitkän harkinnan myötä myyn talon pois ja aijon jatkaa tälläistä vaunu elämää, tosin vaunu vaihtuu asuntoautoon jos se talo nyt kaupaksi menee.....

edelleen suosittelen kokeilemaan tämmöistä elämää jos on mahdollista, itsellä ei mitään negatiivistä sanottavaa tästä asumisesta  ;) ;)

matson1:
vieläpäs pikku lisäys, eli laittakaapas vinkkiä hyvästä talvilämpimästä asuntoautosta,  jossa itekkin asuisitte ympäri vuoden.....eli sellainen jossa tarkenee ja on mukava olla.... ;) Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View