Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Kadonnut katkaisin.....Tyhmiä kysymyksiä vol. 1

<< < (5/11) > >>

Knaus-90:
Minä käsitin tuosta linkin luettuani, että akku oli tyhjä, omistaja ei tiennyt
mistä katkaisijasta tapahtuu mitäkin. Akku oli ollakseen latauksessa mutta väärä
katkaisin päällä, niin akkuun ei mennyt virtaa. ;D

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Knaus-90 - 23.03.2017     kello on 21:09 ---Minä käsitin tuosta linkin luettuani, että akku oli tyhjä, omistaja ei tiennyt
mistä katkaisijasta tapahtuu mitäkin. Akku oli ollakseen latauksessa mutta väärä
katkaisin päällä, niin akkuun ei mennyt virtaa. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Hobbyissä on Dometikin muuntajassa yksi katkaisija, jolla katkaistaan verkkovirta muuntajasta. Kaikissa ei nykyään enää katkaisijaa ole.

mike:
Taitaa olla jollain luki häiriö tai muu häiriö? Tuossahan luki että katkaisin on muuntajassa.

jus66si:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 23.03.2017     kello on 21:22 ---Hobbyissä on Dometikin muuntajassa yksi katkaisija, jolla katkaistaan verkkovirta muuntajasta. Kaikissa ei nykyään enää katkaisijaa ole.

--- Lainaus päättyy ---

Olisko tuossa sellanen, että ohjelmapaneelista painettas namikkaa 9-10 sekuntia ja sitten se avaa käyttöjärjestelmän ohjelman auki?Tuskin se akuton vaunu on. sehän olisi liikkeelle helvetin noloa. Miten mulla on sellanen mielikuva että olisin tällasen nähny? Voin tietty olla ihan väärässäkin.Mutta jos ei tosiaan nappulaa löydy mistään muualta  ::)

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 23.03.2017     kello on 22:17 ---Olisko tuossa sellanen, että ohjelmapaneelista painettas namikkaa 9-10 sekuntia ja sitten se avaa käyttöjärjestelmän ohjelman auki?Tuskin se akuton vaunu on. sehän olisi liikkeelle helvetin noloa. Miten mulla on sellanen mielikuva että olisin tällasen nähny? Voin tietty olla ihan väärässäkin.Mutta jos ei tosiaan nappulaa löydy mistään muualta  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Muistaakseni 5 sekuntia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View