Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Kadonnut katkaisin.....Tyhmiä kysymyksiä vol. 1

<< < (4/11) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 23.03.2017     kello on 20:08 ---..
Kertokaa minulle vielä sen verran, että miten truma voi toimia jos ei saa mistään virtaa ? Vanha vaunu kyykkäs kesken neitsytmatkan kun alde sammui tyhjenneen akun vuoksi.

--- Lainaus päättyy ---
Kaminamallinen Truma?
Siis tällainen..

Syttyy patteri tai käsipietsolla, eikä virtaa toimiakseen tartte. Mutta ei se ilma putkistoon tai sen suuttimiin kulje ilman kanavapuhaltimelle tulevaa 12V tai 230V sähöij.. truma vain "säteilee" sähköttä..

Majuri:
Löytyiskö tosta apua
https://www.karavaanarit.fi/etuteltan-puheet/matkailuvaunut-ja-vetoautot/ketju-58910779/

mjo33400:
^ Tossa linkissä ei kukaan tiennyt, miten Hobyn sähköt toimii.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 23.03.2017     kello on 20:38 ---^ Tossa linkissä ei kukaan tiennyt, miten Hobbyn sähköt toimii.

--- Lainaus päättyy ---

--- Off-Topic: --- Tietääkö siellä yleensä kukaan mitään  ;)

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 23.03.2017     kello on 20:08 ---Tyhmiä kysymyksiähän minulta vaan tulee.
En edes voinut kuvitella, että vaunussa ei voisi olla akkua. Toiseksi minulla on syöpynyt mieleen kuva akkukotelosta valkoinen alaosa, punainen kansi ja kiinnitysliinat.
Edellisen vaunun akku ei ollut sellaisessa. Täytyy tutkia u-ryhmän alta myös. Vanhassa oli alde siellö piilossa.
vaunu on muistaakseni -08 eikä kkk:lta ostettu. Mukavasta hlökunnasta huolimatta raha-asioista oli aikamoinen mielipide-ero.
tämä minun vaunuilu on mitä on, mutta sen verran hommassa on vaatimuksia, että tulee tuon työsuhderitsan perässä eikä päinvastoin. Lisäksi muutama yö kesässä patikointireittien nurkilla. Muuten se toimii vierasmajoituksena tuossa pihassa.
Kertokaa minulle vielä sen verran, että miten truma voi toimia jos ei saa mistään virtaa ? Vanha vaunu kyykkäs kesken neitsytmatkan kun alde sammui tyhjenneen akun vuoksi.

--- Lainaus päättyy ---

Etsi akkua saman kaapin alaosata, jossa Dometikin muuntajakin on. Truma voi olla paristokäyttöinen. Mautoilija jatkaa noita laadukkaita kirjoituksiaan näköjään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View