Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö
Irto aurinkopaneeliin jatkokaapeli helposti ;)
Aakku:
^
Olisiko mahdollista liittää pelkkä paneeli jollakin liittimellä nykyiseen aurinkokennojärjest elmään....?
Elikä kun auto on katon alla niin toinen kenno pukkaisi virtaa jo autossa kiinteästi olevan säätimen kautta.
joo o:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.03.2017 kello on 08:15 ---^
Olisiko mahdollista liittää pelkkä paneeli jollakin liittimellä nykyiseen aurinkokennojärjest elmään....?
Elikä kun auto on katon alla niin toinen kenno pukkaisi virtaa jo autossa kiinteästi olevan säätimen kautta.
--- Lainaus päättyy ---
Näin on minulla eli vaunussa säädin ja vielä mökillä (lue sauna) säädin ja akku. kennoja voi pitää missä tarvii.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 24.03.2017 kello on 08:44 ---Näin on minulla eli vaunussa säädin ja vielä mökillä (lue sauna) säädin ja akku. kennoja voi pitää missä tarvii.
--- Lainaus päättyy ---
Ok...
Mitenkä se piuha sitten kytketään säätimeen?
Siellä kun on vanhastaan auton oman kennon johdot kytkettynä. Liitetäänkö jotenkin sarjaan, vaiko rinnan?
joo o:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.03.2017 kello on 08:56 ---Ok...
Siellä kun on vanhastaan auton oman kennon johdot kytkettynä. Liitetäänkö jotenkin sarjaan, vaiko rinnan?
--- Lainaus päättyy ---
Joku viisas saa vastata. Minä kun käytän pelkästään siirettäviä kennoja :)
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.03.2017 kello on 08:56 ---Ok...
--- Lainaus päättyy ---
Entä vaihtokytkin?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta