Tekniikkakeskustelut > Alde

Alde Compact 3000 lupailee mutta ei käynnisty kaasulla

<< < (13/14) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: viitalar - 25.03.2017     kello on 19:47 ---eihän aldessa ole paineen tunnistin  rikki siellä kopan sisällä ,miten sen voisi ohittaa kokeilua varten ,tiedätkö mojo? minä en tiijä vai olisko relekoettissa vikaa ,eihän tuossa ole enään mitä ei olisi kokeiltu mystinen hommeli

--- Lainaus päättyy ---

Ei se ole rikki kun kaasuventtiili vetää ja kipinä tulee. Kokeilla voi siten, että ottaa sinisen johdon irti ja kytkee sen käsin punaiseen. ;) Tämä on faktatietoa.
Onhan siinä se ongelma, että lämmitin ei ole käynyt vielä minun luona. :P

viitalar:
Kiitoksia nyt minäkin tiiän miten kokeillan ,sekunda on ollut varmaan yhteydessä sinuun mjo kun asuu  asuu amalla seudulla

mjo33400:
Ei ole ollut.

-------:
Onhan siinä näköjään pr-caravan myöskin lähellä..

Sekunda:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 25.03.2017     kello on 19:53 ---Ei se ole rikki kun kaasuventtiili vetää ja kipinä tulee. Kokeilla voi siten, että ottaa sinisen johdon irti ja kytkee sen käsin punaiseen. ;) Tämä on faktatietoa.
Onhan siinä se ongelma, että lämmitin ei ole käynyt vielä minun luona. :P

--- Lainaus päättyy ---

Mittailin jännitteitä. Talvella vaihdoin akun ja sen jännite nyt yön yli ladanneena on 13,9V. Lämmittimen kun käynnistää niin 13,69V. Ylilämpösuojalle tulee ja lähtee 13V eli siinä häviää 0,69V. Paineentunnistimell e tulee enää 12,04V. Magneettiventtiilil le tulee 11,84V. Onko jännitteen riittäviä?

Ainakin Snajderin akku on p*ska kun hyytyy tosi nopeasti laturin irrotuksesta.

Haluutko vilkaista Alde jos vedän vaunun teidän luo?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View