Tekniikkakeskustelut > Alde

Alde Compact 3000 lupailee mutta ei käynnisty kaasulla

<< < (12/14) > >>

Sekunda:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 24.03.2017     kello on 08:56 ---Pysyykö kaasuventtiili varmasti auki, vai nykäiseekö vain sen verran, että tupsaus tulee. Yksi kaasuventtiilin käämivika on minulla ollut, käämi oli irti liittimestä. Ohmimittarilla kun mittaa käämin niin lukema ei saa vaeltaa.

--- Lainaus päättyy ---

Pitää mitata. Vuodonilmaisimesta oon seurannut että magneettiventtiili kun naksahtaa niin kaasua kyllä virtaa kun ilmaisin pulputtaa reippaasti.

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 24.03.2017     kello on 08:56 ---Pysyykö kaasuventtiili varmasti auki, vai nykäiseekö vain sen verran, että tupsaus tulee. Yksi kaasuventtiilin käämivika on minulla ollut, käämi oli irti liittimestä. Ohmimittarilla kun mittaa käämin niin lukema ei saa vaeltaa.

--- Lainaus päättyy ---

Sama itellä tuli mieleen.. mutta olit jo kerennyt kirjoittaa. Kyllä vika pitäisi ruveta löytymään..

-------:
Onko nyt paineensäädin kunnossa ja ei oo jumissa?

Hellassa tuli normaali?

Sekunda:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 25.03.2017     kello on 09:24 ---Onko nyt paineensäädin kunnossa ja ei oo jumissa?

Hellassa tuli normaali?

--- Lainaus päättyy ---

Joo Lieden tuli toimii normaalisti ja paineensäätimen vaihdoin uuteen

viitalar:
eihän aldessa ole paineen tunnistin  rikki siellä kopan sisällä ,miten sen voisi ohittaa kokeilua varten ,tiedätkö mojo? minä en tiijä vai olisko relekoettissa vikaa ,eihän tuossa ole enään mitä ei olisi kokeiltu mystinen hommeli

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View