Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Käyttövesijärjestelmän desinfiointi

<< < (40/51) > >>

Karabiilisti:
UV valo on k yllä näppärä veden puhdistin. Ja kemikaaliton.
Mahdollisia eläviä (isompia) se ei kaikkia tapa mutta estää lisääntymisen.

Onkos 88k5 rimorissa myös sellanen kunnon "mäntäpumppu" jonka kuulee pitkälle?
Omassa superbrigissä sellanen on ja miettinyt vaihtoa....miks vesipumpum pitää olla niin äänekäs....

88k5:
Eiks autoissakin iso ja tehokas moottori ole äänekäs  ;D

Mulla on paisari (paineakku) systeemissä, niin ei yöllä esim. tartte pumppua laittaa päälle pienten pesujen tai vessan vedon takia.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 30.07.2018     kello on 19:35 ---Onkos 88k5 rimorissa myös sellanen kunnon "mäntäpumppu" jonka kuulee pitkälle?
Omassa superbrigissä sellanen on ja miettinyt vaihtoa....miks vesipumpum pitää olla niin äänekäs....

--- Lainaus päättyy ---

Ei kai se "mäntäpumppu" ole painesäiliötön painevesijärjestelm ä? Mulla on Atriassa sellainen. Nyt olen onnistunut tai itsekseen säätynyt sellaiseksi, että ei kauaakaan jumpsuta.

88k5:
Noi painepumputhan ovat mäntä (3 kpl) versioita - ihan kuten painepesureissakin.

Olihan toi Aqua 8 pumppukin sellainen pärähtelijä toisinaan. Johtuihokan tuoreen, tankatun veden ilmakuplista vai mistä - mutta paisunta-astian kanssa toimii hyvin ja käy harvemmin, mutta pidempää kerralla. Mutta mikä parasta - vettä; kuumaa tai kylmää tulee äänettömästikin.

Tarvasjoki:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 30.07.2018     kello on 21:37 ---Noi painepumputhan ovat mäntä (3 kpl) versioita - ihan kuten painepesureissakin.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Olihan toi Aqua 8 pumppukin sellainen pärähtelijä toisinaan. Johtuihokan tuoreen, tankatun veden ilmakuplista vai mistä - mutta paisunta-astian kanssa toimii hyvin ja käy harvemmin, mutta pidempää kerralla. Mutta mikä parasta - vettä; kuumaa tai kylmää tulee äänettömästikin.

--- Lainaus päättyy ---
Miten nämä pumput liittyy säiliöiden puhdistumiseen? Vai onko näissä jokin erikoinen ominaisuus?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View