Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Käyttövesijärjestelmän desinfiointi

<< < (35/51) > >>

Camper:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  5.04.2017     kello on 06:29 ---En tiedä mikä pitoisuus on riittävä, itse olen käyttänyt parin prosentin seosta. Minulle riittää siihen kaupan maustehyllystä löytyvä 680g pönttö. Jos sataan litraan tarvii, kannattaa käydä hakeen esim Agrilarketista kolmen kilon astia.

--- Lainaus päättyy ---

Joo mitä oikeen ajattelin tuolla sadalla litralla,kun varmaan puoletkin tankin tilavuudesta riittää huuhteluun. :-[ :laugh:  Miten paljon sulla ollut vettä tankissa liuoksen kanssa..?

Alan:
Isommasta astiasta on useammaksi kerraksi ja perinnöksi lapsille.  :D

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Camper -  4.04.2017     kello on 23:56 ---Alkoi sitruuna happo juttu kiinnostamaan ja se on ilmeisesti jauheena joten miten paljon sitä laitetaan vaikka sataan litraan..?
Ajattelin sooda liuoksenkin päästää läpi tuon sitruuna hapon lisäksi.

--- Lainaus päättyy ---
Ite ostin pussukan apteekista ja kaadoin kuumaan veteen(3 l) johon liukeni ja sen kaadoin vesisäiliöön.Sen jälkeen laskin kylmää vettä päälle säiliön täydeltä(40 L) ja laskettelin molemmista hanoista eli vessasta ja keittiöstä.
Sen jälkeen niin monta huuhtelua ettei sitruuna maistu(3 kpl) ja ei tarvinnu mahakivussa lomiansa viettää.Halpa ja yksinkertainen homma.Uskomatonta että löytys halpa ja paras keino bakteerien torjuntaan.. 8)

K.E.V:
Samoin, tuohon vielä lisäys että tein tuon kun lähdin liikkeelle (joka kevät vähintään) ja Helsinkiin päästyäni tai muuhun kohteeseen tyhjennän säiliön ja huuhtelen. Kyllä 100km kun hölskyttää putsaa säiliötä sekin. Ja halavalla Thumb

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  5.04.2017     kello on 19:14 ---Samoin, tuohon vielä lisäys että tein tuon kun lähdin liikkeelle (joka kevät vähintään) ja Helsinkiin päästyäni tai muuhun kohteeseen tyhjennän säiliön ja huuhtelen. Kyllä 100km kun hölskyttää putsaa säiliötä sekin. Ja halavalla Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Veli K:E:V .
Oliko niin että olemme kerrankin löytäny halvan ja hyvän (kaikessa tämä ei voi toimia.. :) )

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View