Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Käyttövesijärjestelmän desinfiointi

<< < (34/51) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  4.04.2017     kello on 07:46 ---^ Käyttöohje on tässä.

http://www.marinea.fi/pura_tank_vesisailion_puhdistusaine

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus ---happiaktiivinen, hajultaan ja maultaan neutraali. Ympäristöystävällin en.
--- Lainaus päättyy ---

Onko tuo terveysevästä, jos huuhtelu ei ole täydellistä?

Itse käytän sitruunahappoa tuohon puhdistukseen. En tiedä mikä on teho verrattuna tuohon aineeseen, mutta eipä ole epäterveellistä jos jää jäämiä - ja maistaa kyllä helposti, milloin huuhtelua on syytä jatkaa  ;D

Alan:
Eli kahdella purkilla käsittelee kolmesti noin 100 litran säiliön. Ei tuo sitten pahan kallista ole.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  4.04.2017     kello on 09:00 ---Eli kahdella purkilla käsittelee kolmesti noin 100 litran säiliön. Ei tuo sitten pahan kallista ole.

--- Lainaus päättyy ---

Kaivelin nettiä ja vaikuttaisi Pura Tank olevan 5% vetyperoksidia.

Silloin on sama asia, jos hakee apteekista 3% vetyperoksidia pullon 0.5l noin kympillä. 100 litraan sekoitettuna tulee sama vahvuus.  ;)

Jos jollakulla on tuo Pura Tank pullo, vois varmistaa tuon koostumuksen.

Camper:
Alkoi sitruuna happo juttu kiinnostamaan ja se on ilmeisesti jauheena joten miten paljon sitä laitetaan vaikka sataan litraan..?
Ajattelin sooda liuoksenkin päästää läpi tuon sitruuna hapon lisäksi.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Camper -  4.04.2017     kello on 23:56 ---Alkoi sitruuna happo juttu kiinnostamaan ja se on ilmeisesti jauheena joten miten paljon sitä laitetaan vaikka sataan litraan..?
Ajattelin sooda liuoksenkin päästää läpi tuon sitruuna hapon lisäksi.

--- Lainaus päättyy ---

En tiedä mikä pitoisuus on riittävä, itse olen käyttänyt parin prosentin seosta. Minulle riittää siihen kaupan maustehyllystä löytyvä 680g pönttö. Jos sataan litraan tarvii, kannattaa käydä hakeen esim Agrilarketista kolmen kilon astia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View