Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
akselipainot
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: ajuri - 25.01.2018 kello on 08:16 --- Eiköhän tuolla muutoksella ole haettu, luulisin enemmän itselle verollista hyötyä, kuin sitä kantavuutta.
Monet tekevät noin. Varsinkin silloin. kun kortissa riittävät kirjaimet valmiina. Thumb
Tässä yksi myynnissä oleva esimerkki: https://www.nettikaravaani.com/burstner/nexxo-t728/1487255
Autoon saatu myös sitä kantavuutta lisää 3850 kg/ pienemoi verotus,
Yksi tapa saada sitä tavaraa mukaan hiekka enemmän, mistä täällä kovastikkin keskustelua.
--- Lainaus päättyy ---
Eipä siitä mitään verohyötyä tule. Se on edelleen M1 luokan henkilöauto, kuten mainitsin.
ajuri:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 25.01.2018 kello on 08:42 ---Eipä siitä mitään verohyötyä tule. Se on edelleen M1 luokan henkilöauto, kuten mainitsin.
--- Lainaus päättyy ---
Eli ainostaan sit ne paljon puhutut kantavuudet nousee 380 kg ja se on kyl paljon se, ;)
88k5:
Ajoneuvoveron perusosa ei nouse (jos siihen sidottu, eikä CO2:een) enää 3401 kg jälkeen, vaikka 12tn saakka sama.
Mutta kyllähän käytövoima(=diesel)vero nousee jokaiselta alkavalta 100kg:lta sen 0.9 snt/pv, eli 0.009€*365=3.285€/100kg/v - joka tosin käytännössä ei ole juuri mitään. ;)
E: eli siis ajurin esim. autossa, +380kg; 0.9 snt/pv, eli 0.009€*365*3= 9.855€/v
Team Ahma:
--- Lainaus käyttäjältä: ajuri - 25.01.2018 kello on 08:54 --- Eli ainostaan sit ne paljon puhutut kantavuudet nousee 380 kg ja se on kyl paljon se, ;)
--- Lainaus päättyy ---
On se siinä kohtaa paljon kun 4:n hengen autoon saa ottaa joko 120kg tai 500kg tavaraa.
- jos on kiinnostunut siitä mitä lukemia vaaka näyttää tienvarsitarkastuks essa.
Itse en tuon suhteen niin kauhian tarkka ole, hyi minua.... Thumbd
ajuri:
--- Lainaus käyttäjältä: Team Ahma - 25.01.2018 kello on 10:39 ---On se siinä kohtaa paljon kun 4:n hengen autoon saa ottaa joko 120kg tai 500kg tavaraa.
- jos on kiinnostunut siitä mitä lukemia vaaka näyttää tienvarsitarkastuks essa.
Itse en tuon suhteen niin kauhian tarkka ole, hyi minua.... Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Enkä minäkään se painaa sen minkä painaa ja sillä mennään. Tietysti jos lisäpaino tulee siitä että auto/vaunu on oikeesti märkä, niin se kyllä antaa aihetta asian korjaukseen. :(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta