Tekniikkakeskustelut > Alde

Alde /vesikiertoinen lisälämmitin elementti 12v 3 nop.

(1/2) > >>

velnum:
Lisälämmitin elementti aden järjestelmään lisättynä  ,Vesikierto lämmitin 12v 3 nop. 5,0 kw.Lähemmin  haen  nopeaan alku lämmitykseen
lisä käyttö ominaisuutta. Käyttökokemuksia ja minkälainen on käytössä . Thumb

Ja lähemmin kiinostaa   että mikä kohtaa kantaa vesikiertojärjestel män  integroida alku vai loppu , tai keskivälille kääntö ventiilillä tarvitaessa saa ohitaa  elementin käytöstä.Toinen Mikä kiinnostaa etteise ole joku helvetin hulina Heikki

Hauho:
Mietin muutamia kysymyksiä:
Onko pienempiä tehon ottoja, esim 3 kw?
Max teho 5 kw, kestääkö matkailuvälineen johdot ja sulakkeet?
Mistä saa tuon 5 kw seinästä?

seppoko:
Mulla oli tuon näköinen lisälämmitin yhdessä Bürstnerissa moottorin vesikierrossa.

Oli äänekäs vaikka käyttö oli vain ajaessa.

Tosin en muista, oliko siinä vain On-Off-kytkin vaiko useita nopeuksia.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 23.02.2017     kello on 19:24 ---Mietin muutamia kysymyksiä:
Onko pienempiä tehon ottoja, esim 3 kw?
Max teho 5 kw, kestääkö matkailuvälineen johdot ja sulakkeet?
Mistä saa tuon 5 kw seinästä?

--- Lainaus päättyy ---

Vesilämmitin, sähkö vain 12V.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 23.02.2017     kello on 19:29 ---Mulla oli tuon näköinen lisälämmitin yhdessä Bürstnerissa moottorin vesikierrossa.

Oli äänekäs vaikka käyttö oli vain ajaessa.

Tosin en muista, oliko siinä vain On-Off-kytkin vaiko useita nopeuksia.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on adriassa tuommonen ruokapöydän alla, myös moottorin vesikierrossa. Ajossa sitä voi pienillä nopeuksilla pitää päällä kun on se tosiaan mahdottoman äänekäs. Hankalahan sitä on käyttää kun lämmitin säätimineen on ruokapöydän alla, könyä sinne sitten jos pitää säädellä. On sille katkaisinkin koelautaan laitettu muttei tuo värkki siihen mitään reagoi. Kai sekin on sitä adria laatua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View