rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: vaunun edellisen omistajan selvittäminen  (Luettu 7647 kertaa)

  • Vieras
  • vaunun edellisen omistajan selvittäminen
    « : 9.02.2017 kello on 14:33 »
    Elikkäs, pitäis saada tuon oman soliferin edellisen omistajan nimi jostain selville. Edellinen omistaja jolta vaunun ostin on tiedossa mutta hän ei muista nimeä ketä tämän osti -08 hankkinut vaunun. Caravan numeron perusteella selvitin sen omistajan joka oli myynyt vaunun oulunseudulle joskus suunnilleen 2000  vuonna. Tällöin 2000 vuonna ei ollut vielä etutelttaa joten sen on tämä oululainen omistaja hankkinut 2000-2008 välisenä aikana. Jostain pitäis saada tämän henkilön tiedot kun teltasta uupuu ns. Oviseinä joka varmaankin jätetty varastoon reissujen ajaksi. Teltta olis muutoin täysin ehjä ja hyvin vähänkäytetyn oloinen. Kysyminen ei maksa mitään niin vois kysäistä että sattuisko tuo seinä olemaan vielä jossain varaston hyllyllä Thumb
    Saako noita omistaja tietoja mistään kysyttyä tekstarilla tai trafilta rahaa vastaan tai katsastuskonttorilt a?

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:56
      • Matkailuvinkkejä

  • Vieras
  • Vs: vaunun edellisen omistajan selvittäminen
    « Vastaus #2 : 9.02.2017 kello on 15:16 »
    https://asiointi.trafi.fi/henkiloasiakkaat/tieliikenne/ajoneuvotietopalvelut

    Tämä tuotti vähän laihemman tuloksen kuin caravan numero ja oma muistini.  Eli vastaukseksi tuli "yksityishenkilö". Pitääpä kysäistä kaverilta joka katsastusasemalla töissä että näkiskö sieltä enemmän. Jos jollekin muistuu mieleen että pyörii seinä ylimääräisenä niin pcm-704 on vaunun rekkari ja joskus 07-13 välisenä aikana on teltta ilmeisesti hankittu. Tuo tietoni oli väärä eli se jolta vaunun ostin oli omistanut vaunun 13-16 välisen ajan vain. Jostain päähäni jäi että olis 08 asti ollut hänellä.
    Teltta on obi merkkinen.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:05
    • Lempäälä
    Vs: vaunun edellisen omistajan selvittäminen
    « Vastaus #3 : 9.02.2017 kello on 17:03 »
    Tämä tuotti vähän laihemman tuloksen kuin caravan numero ja oma muistini.  Eli vastaukseksi tuli "yksityishenkilö".
      Nykyään on "muodissa" henkilö tietojen salaaminen. Kyllä minä olen trafilta saanut pitkän listan edellisistä omistajista, niillä parilla kertaa kun oon kysynyt.
      Näistä kiellon antaneista lienee vaikea saada tietoja??

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:28.03.2024 kello on 20:55
    Vs: vaunun edellisen omistajan selvittäminen
    « Vastaus #4 : 9.02.2017 kello on 17:15 »
      Nykyään on "muodissa" henkilö tietojen salaaminen. Kyllä minä olen trafilta saanut pitkän listan edellisistä omistajista, niillä parilla kertaa kun oon kysynyt.
      Näistä kiellon antaneista lienee vaikea saada tietoja??
    Henkilötietonsa salanneista ei yksityishenkilö saa mitään tietoa viranomaisilta.
    Näin olen tehnyt ja yksityisille toimijoille vaatinut tietojen luovutuskiellon. Käteiskauppaa tehdessä en tietojani anna (vaikka jotkut toimijat kovasti kyselevät).

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:09
    • Callengr
    Vs: vaunun edellisen omistajan selvittäminen
    « Vastaus #5 : 9.02.2017 kello on 18:11 »
    Mikähän tuossa on pointti? Miksi salaus? Multa jäisi kyllä ostamatta. Onko myytävä jotenkin epäkurantti vai myyjä?

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: vaunun edellisen omistajan selvittäminen
    « Vastaus #6 : 9.02.2017 kello on 18:26 »
    Mikähän tuossa on pointti? Miksi salaus? Multa jäisi kyllä ostamatta. Onko myytävä jotenkin epäkurantti vai myyjä?
    Salanen agentti 007 ;)

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:20.04.2024 kello on 19:45
    Vs: vaunun edellisen omistajan selvittäminen
    « Vastaus #7 : 9.02.2017 kello on 19:03 »
    https://asiointi.trafi.fi/henkiloasiakkaat/tieliikenne/ajoneuvotietopalvelut

    Ja tuosta valitset Ajoneuvon perus- ja historiatiedot 4,00 €. Pitäisi saada 2 viimeistä omistajaa.

    Trafilta voi tilata vähän kalliimpaan hintaan myös muut omistajat. Hinta vähän korkeampi ja vastaus kestää postituksineen aikansa. Asiakaspalvelusta voi kysyä.


    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:34
    Vs: vaunun edellisen omistajan selvittäminen
    « Vastaus #8 : 9.02.2017 kello on 19:30 »
    Kun minä olin Polaria ostamassa niin otin Trafilta historiatiedot joista selvisi koko omistushistoria. Sattuipa vielä niin, että vaunu oli tullut uutena meidän kylällä asuvalle henkilölle jolla sattui olemaan vielä sama sukunimikin kuin minulla ja työpaikkakin oli minun työpaikan vieressä, vain aita välissä.

    Soittelin sitten ja kyselin hänen näkemyksiä vaunun historiasta, kertoi pari kohtaa jotka oli heti uutena ollut takuukorjauksessa ja kehoitti ne tarkastamaan. Toinen omistaja olikin jo sitten se jolta vaunun ostin. Tais siinä joku liike olla välissä.


    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:58
    Vs: vaunun edellisen omistajan selvittäminen
    « Vastaus #9 : 9.02.2017 kello on 19:36 »
    Mikähän tuossa on pointti? Miksi salaus?

    10kg vähemmän mainospostia vuodessa...

  • Vieras
  • Vs: vaunun edellisen omistajan selvittäminen
    « Vastaus #10 : 9.02.2017 kello on 20:02 »
    Ja tuosta valitset Ajoneuvon perus- ja historiatiedot 4,00 €. Pitäisi saada 2 viimeistä omistajaa.

    Trafilta voi tilata vähän kalliimpaan hintaan myös muut omistajat. Hinta vähän korkeampi ja vastaus kestää postituksineen aikansa. Asiakaspalvelusta voi kysyä.
    Ei auta kun nämä omistajat ovat salanneet tietonsa. Ei näy muutakuin omistaja "yksityishenkilö".

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:28.03.2024 kello on 20:55
    Vs: vaunun edellisen omistajan selvittäminen
    « Vastaus #11 : 9.02.2017 kello on 20:06 »
    10kg vähemmän mainospostia vuodessa...
    Ja pienempi mahdollisuus henkilöllisyyden anastukseen.
    Nykyisin jopa hinausyhtiöt kysyvät sotu:n. Annanko oikean? :P

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:20.03.2024 kello on 21:44
    Vs: vaunun edellisen omistajan selvittäminen
    « Vastaus #12 : 9.02.2017 kello on 21:34 »
    Ajoneuvon omistajan tärkein syy osoitetietojen saannin vaikeuttaminen on
    varkauksien ehkäiseminen. Ajatellaan tilannetta, että tulee vaikkapa jaettua reissukuvia erilaisissa
    medioissa, missä näkyy rekkari. Ompa helppoa mennä putsaamaan asunto, kun vielä kerrotaan, että tänään ollaan vaikkapa Oslossa.
    Varkaita kovasti lohduttaa tieto, että ei sieltä nyt muutemaan tuntiin kotia ennätetä.

    Toinen on ajoneuvovarkaudet. Ompa helppoa hakea esim moottoripyörä, kun on tullut esiteltyä komeaa kulkinetta jossakin netin ihmeellisessä
    maailmassa. Rekisteritietojen perusteella on sitten jo helppo selvittää, että missä kulkupeli sijaitsee.
    Näin on käynyt ja monet ovat ottaneet opiksi ja salanneet omistajatiedot. Niin olen tehnyt myös itsekkin.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:28.03.2024 kello on 20:55
    Vs: vaunun edellisen omistajan selvittäminen
    « Vastaus #13 : 9.02.2017 kello on 21:41 »
    Rekisteritietojen perusteella on sitten jo helppo selvittää, että missä kulkupeli sijaitsee.
    Näin on käynyt ja monet ovat ottaneet opiksi ja salanneet omistajatiedot. Niin olen tehnyt myös itsekkin.
    Jep. Kun sain puhelun harrasteautoni ostajaehdokkaalta, joka oli tietoni rekkarista selvittänyt, salasin tiedot. Ja salaisena pysyvät.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:00
    Vs: vaunun edellisen omistajan selvittäminen
    « Vastaus #14 : 9.02.2017 kello on 23:08 »
    Ajoneuvon omistajan tärkein syy osoitetietojen saannin vaikeuttaminen on
    varkauksien ehkäiseminen. Ajatellaan tilannetta, että tulee vaikkapa jaettua reissukuvia erilaisissa
    medioissa, missä näkyy rekkari. Ompa helppoa mennä putsaamaan asunto, kun vielä kerrotaan, että tänään ollaan vaikkapa Oslossa.
    Varkaita kovasti lohduttaa tieto, että ei sieltä nyt muutemaan tuntiin kotia ennätetä.

    Toinen on ajoneuvovarkaudet. Ompa helppoa hakea esim moottoripyörä, kun on tullut esiteltyä komeaa kulkinetta jossakin netin ihmeellisessä
    maailmassa. Rekisteritietojen perusteella on sitten jo helppo selvittää, että missä kulkupeli sijaitsee.
    Näin on käynyt ja monet ovat ottaneet opiksi ja salanneet omistajatiedot. Niin olen tehnyt myös itsekkin.

    Off Topic

    Itse sottaan kaikki rekisterikilpien kuvat ja "viattomien" kasvot ennen kuin laitan kuvia nettiin kaikkien nähtäväksi. Toki myynti-ilmoituksissa pitää näkyä kilvet.