Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Ei aiempaa karavaanarikokemusta ja matkailuauton hankinta harkinnassa
eura665:
Aikuisista niin väliä ole, jos on niin tyhmä ettei käytä vyötä niin sitten on. Lapset on asia erikseen.
Ei tarvitse olla paljon vauhtia kun tulee äkkipysäys ja vyötön lapsi jatkaa matkaa. Meillä ei ainakaan ole ylimääräisiä uhrattavaksi, eikä muuten mene muidenkaan kyytiin jos ei ole vyöpaikkoja.
Charlottiina:
Viimeiset kolme sivua on nyt kyllä mennyt melkoisen kauas aloitusviestistä... kohta ketjun aloittaja säikähtää niin ettei ala laisinkaan karavaanariksi kun konkarit täällä taittavat peistä saako tieliikennelakia rikkoa jos kiinnijäämisen mahdollisuus on pieni :o vai onko noudatettava lakeja vaikka ne tuntuisivatkin hätävarjelun liioittelulta.
Palataanko aiheeseen ja tullaan tänne kertomaan minkälainen auto olisi ketjun aloittajalle kenenkin mielestä mahdollisesti se sopivin vaihtoehto, jookos pojat :-*
Aakku:
Urbaania legendaa...
"Merv Grazinski Oklahoma Citystä, oli ostanut uuden astuntoauton. Ensimmäisellä matkallaan hän asetti moottoritiellä vakionopeudensäätim en 70 mailiin ja poistui auton takaosaan keittämään kahvia. Ketään ei varmaankaan yllätä, että auto suistui tieltä ja murskautui käyttökelvottomaksi . Ganzinski haastoi asuntoauton valmistajan oikeuteen, sillä auton ohjekirjassa ei lukenut, ettei näin voinut tehdä. Oikeus katsoi miehen olevan oikeutettu 1 750 000 euron korvauksiin sekä uuteen asuntoautoon."
Lukeeko nykysin jenkkiauton ohjekirjassa, että kuski ei saa mennä kaffetta keittämään ajon aikana?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 7.02.2017 kello on 21:40 ---Mihinkä kiire jotta ei kerkiä juoda kahvia huoltoasemalla :o Pari vuotta meni vanhimman pojan opetuksessa,että kahvit juodaan huoltsikalla,eikä auatossa Thumb Ja sitä en ymmärrä jos M.Autossa pitää kahvit keittää ajonaikana,kaikki istuu vöissä vai mitä.Lähtee aikasemmin liikenteeseen.
--- Lainaus päättyy ---
Voe tokkiisa Tiplomaatti. Minulla kulkimessa keittiö, elikkä kahvit keitämmä. Minulla veski, elikkä tortun teemmä. Minulla kuuma ja kylmä vesi, elikkä tiskaamma astiat. Minulla suihku, elikkä käytämmä sitä. Minulla sen verran rahaa että huoltsikalla ostamma vain polttoainetta. Ja kiirettä ei ole, muuhun kun leirintäalueella katsomaan kanssakaravaanareid en leiriytymis sulkeista. ;D
Minun puolesta tämä on tässä. Jospa se aloittaja nyt jo ymmärtää, ettei tee veljien virhettä, ostamalla liian pienen kulkimen. ;D
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 7.02.2017 kello on 22:08 ---Lukeeko nykysin jenkkiauton ohjekirjassa, että kuski ei saa mennä kaffetta keittämään ajon aikana?
--- Lainaus päättyy ---
Tod.näk.
Onhan tämän päivän kahvinkeittimessäki n ohjeKIRJA. Siinä on kymmenen sivua, joista yhdeksän on mitä sillä EI saa tehdä. Kymmenennellä on kymmenen riviä, miten se toimii.
;D :D ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta