Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

USA matkailuauton tuonti/haku Suomeen

(1/4) > >>

Captainkidd:
Mulla on myös  Holiday Ramler Vacationer, hiukka isompi, mutta olen tyytyväinen ennenkaikkea tilavuuteen.

2 kpl slide-outtia on tietty jo paljon.

Oletko tietoinen, että näille löytyy varsin kattavat sivustot. Kaikki mahdolliset varaosat myös. Hinnat yms pikkuasiatkin. ?

Tässä mun bussini HRV 2000/2003.

E: pilkottu omaksi aiheekseen tuontikuviot Holiday Rambler -projektista https://karavaanari.org/index.php/topic,18074.0.html
-88k5-

RR:

--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd -  9.01.2017     kello on 15:34 ---Mulla on myös  Holiday Ramler Vacationer, hiukka isompi, mutta olen tyytyväinen ennenkaikkea tilavuuteen.

2 kpl slide-outtia on tietty jo paljon.

Oletko tietoinen, että näille löytyy varsin kattavat sivustot. Kaikki mahdolliset varaosat myös. Hinnat yms pikkuasiatkin. ?

Tässä mun bussini HRV 2000/2003.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

En ollut, olenkin pienessä mielessäni murehtinut joskus edessä olevaa jarruremonttia, kun ei tiedä mistä löytäis osat

turhapuro:
Mitähän tommosen vehkeen rahti jenkeistä kustantaa, näkyy olevan kohtuuhintaisia siellä päin.

hartsakoski:
Kommeita pelejä Thumb
Joskus mulla oli koikalla neliveto Chevy Starcraft diesel-bussi,mutta viime hetkellä jänistin.

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: turhapuro -  9.01.2017     kello on 17:51 ---Mitähän tommosen vehkeen rahti jenkeistä kustantaa, näkyy olevan kohtuuhintaisia siellä päin.

--- Lainaus päättyy ---
valitettavasti kallista, kun ei mahdu konttiin. joutuu tuomaan kansi rahtina.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View