Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
USA matkailuauton tuonti/haku Suomeen
Captainkidd:
Mulla on myös Holiday Ramler Vacationer, hiukka isompi, mutta olen tyytyväinen ennenkaikkea tilavuuteen.
2 kpl slide-outtia on tietty jo paljon.
Oletko tietoinen, että näille löytyy varsin kattavat sivustot. Kaikki mahdolliset varaosat myös. Hinnat yms pikkuasiatkin. ?
Tässä mun bussini HRV 2000/2003.
E: pilkottu omaksi aiheekseen tuontikuviot Holiday Rambler -projektista https://karavaanari.org/index.php/topic,18074.0.html
-88k5-
RR:
--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd - 9.01.2017 kello on 15:34 ---Mulla on myös Holiday Ramler Vacationer, hiukka isompi, mutta olen tyytyväinen ennenkaikkea tilavuuteen.
2 kpl slide-outtia on tietty jo paljon.
Oletko tietoinen, että näille löytyy varsin kattavat sivustot. Kaikki mahdolliset varaosat myös. Hinnat yms pikkuasiatkin. ?
Tässä mun bussini HRV 2000/2003.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
En ollut, olenkin pienessä mielessäni murehtinut joskus edessä olevaa jarruremonttia, kun ei tiedä mistä löytäis osat
turhapuro:
Mitähän tommosen vehkeen rahti jenkeistä kustantaa, näkyy olevan kohtuuhintaisia siellä päin.
hartsakoski:
Kommeita pelejä Thumb
Joskus mulla oli koikalla neliveto Chevy Starcraft diesel-bussi,mutta viime hetkellä jänistin.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: turhapuro - 9.01.2017 kello on 17:51 ---Mitähän tommosen vehkeen rahti jenkeistä kustantaa, näkyy olevan kohtuuhintaisia siellä päin.
--- Lainaus päättyy ---
valitettavasti kallista, kun ei mahdu konttiin. joutuu tuomaan kansi rahtina.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta