Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
Nestekiertoinen lattialämmityksen jälkiasennus.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 6.01.2017 kello on 20:34 ---Taitaa kohta vaatia oman aiheen.
Truma on oikealla puolella autoa sängyn alla. Eikös pakoputki ole kaikissa samanlainen, jossa tulo ja poisto kulkee samassa. Putken pää kulkineen kyljessä.
Mutta alan taas pitämään Trumaa päällä ajon aikana jos pakkanen on yli 25 astetta.
Muistelin, että aihetta "Truma ajon aikana pakkasella" on käsitelty aiemminkin, mutta en sitä äkkiseltään löytänyt.
--- Lainaus päättyy ---
Ilman virtaus ongelasta tossa on kysymys.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 6.01.2017 kello on 21:06 ---Ilman virtaus ongelasta tossa on kysymys.
--- Lainaus päättyy ---
Sen takia kyselin asennusta. Oikea puoli on se parempi, mielestäni. Vai tarkoititko lämmitysilman? eikä paloilman
Joko:
Sotketaan soppaa myös vielä lisää. Mulla sama homma solikassa menee häiriötilaan kun lähtee maantienopeuksille. Jotenkin ilmavirtaus sekoittaa primuksen pannun että menee tosiaan vikatilaan. Pohjan alta kun on se läpivirtaus putki johon pakoputki yhtyy niin sen alapäässä on jonkinsortin ilmanohjaus läpän riekale josta en osaa sanoa onko tehtaan jäljiltä.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 6.01.2017 kello on 20:34 ---Taitaa kohta vaatia oman aiheen.
Truma on oikealla puolella autoa sängyn alla. Eikös pakoputki ole kaikissa samanlainen, jossa tulo ja poisto kulkee samassa. Putken pää kulkineen kyljessä.
Mutta alan taas pitämään Trumaa päällä ajon aikana jos pakkanen on yli 25 astetta.
Muistelin, että aihetta "Truma ajon aikana pakkasella" on käsitelty aiemminkin, mutta en sitä äkkiseltään löytänyt.
--- Lainaus päättyy ---
Seinästä kun putki lähtee lämmitintä päin sen pitää nousta n. oman halkaisijansa verran ja pehmeän mutkan kautta laskeutua lämmittimelle. Jos pako/imu auton kyljessä on samalla korkeudella pannun sisäänottoreiän kanssa matkalla putken pitää tehdä mutka ylöspäin, taas sen oman halkaisijansa verran.
Googlettamalla nuo asennusohjeet muistaakseni löytää.
TLP:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 6.01.2017 kello on 23:27 ---Sotketaan soppaa myös vielä lisää. Mulla sama homma solikassa menee häiriötilaan kun lähtee maantienopeuksille. Jotenkin ilmavirtaus sekoittaa primuksen pannun että menee tosiaan vikatilaan. Pohjan alta kun on se läpivirtaus putki johon pakoputki yhtyy niin sen alapäässä on jonkinsortin ilmanohjaus läpän riekale josta en osaa sanoa onko tehtaan jäljiltä.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla ei tee pienellä pakkasella tota, mutta kun on enempi pakkasta se menee vikatilaan.
Sitten kun laittaa kaikki polttimet päälle, niin pysyy kyllä tulilla kovallakin pakkasella ajettaessa.
2-3 poltinta päälle, lämmönsäätö täysille ja pysyy päällä.
Olen tuossa miettinyt pohjana sellaista ilmanohjainta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta