Oletko ajatellut poistaa lähivalojen epäsymmetriaa, ettei häikäse paikallisia?
Vaiko ajelet vain päiväajovaloilla??
Vaiko ajelet vain päiväajovaloilla??
|
Oletko ajatellut poistaa lähivalojen epäsymmetriaa, ettei häikäse paikallisia?
Vaiko ajelet vain päiväajovaloilla?? Olin ajatellut, mutta olin unohtanut!! Kiitos muistutuksesta.
King Arthur, Wales and England. Kiinnostaako ?
Yhdessä hollantilais lehdessä on hyviä linkkejä. Jos kiinnostaa, niin ensi viikolla kunhan on kotona laitan. Niiden perässä osan reissua mennään. Ainakin Tingtagelin linnaan ja Winchesteriinkin, jos keretään. Asiaa tutkittu jo, mutta linkkiä jos laitat niin se kerkiää ja kiinnostaa.
Tingtagel on hieno siinä se vanha post office liuskekivikattoinee n, ja pieni kävely linnalle. Wels katedraaleineen ja piispantaloineen on hyvä kohde samoin kuin Salisbury
Kappelikari tulee lopulta aika yllättäen. Viimeinen kuppi naamaan ja åka hem till Västerås. Paitsi jos jaksaisi ohi ja Marienstadiin.
Siitä onkin aikaa, kun olen viimeksi ravintolan penkillä sikeitä vetänyt, ja ihan selvinpäin.
Komean aurinkoinen kuva
Tulin Skageniin. Tämän pohjoisemmaksi ei Jyllannissa autolla pääse. Huomenna käyn pohjoiskärjessä kävellen.
Kävin, moikkasin kahta hyljettä. Ajoin Hirtshallsiin katsomaan todella hienoa majakkaa ja bongasin ryhmän vanhoilla sivuvaunumoottoripy örillä, sota-aikaisilla, reissaavia. Ajoin Saksaan ja sain viimeisen paikan stellplatzilta, Kielin kanavan rannalta. Täydennän kuvilla myöhemmin.
Stellplatz on Wohnmobilpark Schacht-Audorf. http://wohnmobilpark-sad.de
Jos laivoja tykkää bongata, niin huikea paikka. Vuorokausi kympin. Sopiva sijainti, jos tulee Ruotsista, Göteborgista tai Varbergista, Jyllantiin Tanskaan. Fredrikshavnista kevyt päivämatkan eli vajaat 400 km. ![]() |