Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Venevero laajenee, nyt myös asuntovaunut on tulilinjalla
eura665:
Ollaan kaukana veneverosta jo, ei edes vesillä enään mutta laitan esimerkin hinnoista. Ostin uuteen puhelimeeni panssarilasin gigantista 29.90 se kesti 3viikkoa ja halkesi pudotessa joten hoiti tehtävänsä, puhelin jäi ehjäksi. Kallis hinta harmitti mutta säästötalo latvalasta Lohjalla sai panssarilasin 8.90e hintaan ja se on vielä ehyt ja toimii hienosti. Tilasin kuitenkin jo varalle panssarilaseja lisää kun on mulla kulutustavaraa. Kiinasta tulla tömsähti 3viikossa 3panssarilasia yhteishintaan 2.79e.
turhapuro:
--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 21.12.2016 kello on 11:27 ---
Joku taisi tuossa aiemmin kirjoittaa jotain tuollaista .. "mm. ministerit Sipilä ja Bernerkin harrastavat..." ...
Kannattaako nostaa henkilönimiä esille ja moistiskella heidän toimintaansa, kun ei kuitenkaan ole mitään faktaa väitteensä tueksi?
Jokaisella, olkoon sitten työmies, tai ministeri, on oikeus omaisuuteensa ja hoitaa sitä kykyjensä mukaan? Se ei liene kenenkään muun asia puuttua siihen?
--- Lainaus päättyy ---
Missä kohtaa olen "moitiskellut heidän toimintaansa"? Päinvastoin, on ihan ok että ylimmilläkin tasoilla tätä jaloa puuhaa nimeltä verosuunnittelu harrastetaan joten silloin kelpaa tässä omiakin roposia suunnitella riittämään mahdollisimman hyvin: tilataan tavarat sieltä mistä saadaan halvimmalla, tankataan Venäjällä jne. Mitäs se muuta on kuin verosuunnittelua?
kimi:
^^^
Itse ostan varaosat autoihin joita ylläpidän toisen tukkurin kautta, mutta Motonet on käynyt läpi usean omistajanvaihdoksen . Tämän myötä varaosien laatu ja hinnat on vaihdelleet paljonkin. Nykyään monen osan kohdalla voi valita OEM laadun tai halpatuotteen, joissakin nivelissä vielä vahvistetun.
Toki netin kautta saa osia paljonkin halvemmalla, mutta mikä niitten laatu on sitä en tiedä. Toki alkuperäisosat ulkomailta ostettuna on halvempia
Turhan Höpöttäjä:
Diabeteslääkkeiden korvaus pienenee. No en käy itkemään, vaikka ne ei olekkaan huvitteluvälineitä. ;)
Kosmic:
Pyysivät kivijalkaliikkeessä Pösön orkkispeilistä 314€. Tilasin samaisen orkkispeilin Puolasta ja hinta oli kotiintuotuna 74€ ja toimitusaika viikko.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta