Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Venevero laajenee, nyt myös asuntovaunut on tulilinjalla
pouhe:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 20.12.2016 kello on 17:11 ---Kun valtio on ajanut EU:n myötä itsensä siihen jamaan ettei voi asettaa kansalaistensa etua etusijalle, miksi minun tulisi ajatella valton etua?
Oma talous on lähempänä kuin valtion talous.
Maksaisitko itse samasta tavarasta tuplahinnan isänmaallisuuden takia?
--- Lainaus päättyy ---
Usein maksanut moninkertaisesti.
Oulaa:
Emminäkään ota vastuuta siitä kun maailmalta saa samat tuotteet noninkerroin halvemmalla kuin kotimaisesta vähittäiskaupasta .
Mitäs annetaan meille koko maailma temmellyskentäksi ,niihän se on isoilla poijillakin mutta niillä on pelimerkeissä paljon enempi nollia kuin meidän kauppasummissa .
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 20.12.2016 kello on 15:43 ---Kyll se suomen talous helpottaa kun tilaatte kaikki ebaysta ja kiinasta. Hyvää joulua "talkoisiin osallistuville" :(
--- Lainaus päättyy ---
Niin ja etunenässä ulkomailta ostaa Suomen valtio, kun ulkomailta saa niin paljon halvemmalla....
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 20.12.2016 kello on 17:06 ---Tämä on se ikuinen itku. >:D Varsinainen märkä päiväuni.
Suomen talous ei nouse sillä, että minä annan rahani jollekin 'kauppiaalle', joika kirjoittaa puolestani tilauksen Kiinaan.
--- Lainaus päättyy ---
Ai teillä ei osteta kuin Kiinassa tehtyä, meillä yritetään välttää niitä :P
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 20.12.2016 kello on 18:06 ---Emminäkään ota vastuuta siitä kun maailmalta saa samat tuotteet noninkerroin halvemmalla kuin kotimaisesta vähittäiskaupasta .
Mitäs annetaan meille koko maailma temmellyskentäksi ,niihän se on isoilla poijillakin mutta niillä on pelimerkeissä paljon enempi nollia kuin meidän kauppasummissa .
--- Lainaus päättyy ---
Ei pidä sitten valittaa talouden tilasta ::)
mike:
Aika vähän on tuotteita joita suomessa valmistetaan mitä tulee ostettua. Turha meikäläisen yrittää suomen taloutta yrittää nostaa sillä että ostan kotimaasta ulkomailla tehtyjä tuotteita!! Samalla vaivalla ja halvemmalla san sen suoraankin.
Jos kotimaisen tuotteen löydän niin kyllä ostopäätös on kotimainen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta