Tekniikkakeskustelut > Projektit

Holiday rambler projekti

<< < (8/26) > >>

velnum:
Aivan oikein samaa mieltä olen, ehdottomasti kalvo lattialämmitys kannattaa laittaa  Thumb

Vanhoista kalusteista sapluuna mitat ja muuten toteutin sisustan täysin kokonaa itse . ::)

Sopivat materiaali  ja tarkkuus sahaukset    http://www.hvloy.fi/etusivu/

Valmistavat levy kuosin  sinulle valmiiksi minkä haluat,aivan kilpailukykyiseen hintaan.

Itselle valitsin pinnaksi vaalea pyökki

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  1.02.2017     kello on 17:45 ---Ja laminaatin alle lämmityskalvo.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
mulle ei oo vielä selvinnyt mitä hyvää saadaan lattialämmitys kalvolla kun on jo nestekiertoinen lattia lämmitys?
Mutta hieno projekti ja aihiokin mieleinen...

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Rölli -  1.02.2017     kello on 21:17 ---mulle ei oo vielä selvinnyt mitä hyvää saadaan lattialämmitys kalvolla kun on jo nestekiertoinen lattia lämmitys?
Mutta hieno projekti ja aihiokin mieleinen...

--- Lainaus päättyy ---

Voe tokkiisa, ei mitään hyvää, jos tosiaankin on jo nestekiertoinen lattiahaalennus.  :D

RR:
Lattia on jo tehty, lautalattia, petsi päälle ja 2 kerrosta lakkaa.

Sisusta on kaapinovia lukuunottamatta omaa valmistetta

RR:
Oli itse asiassa ihan hyvä että kaikki kaasulaitteet ovat kadonneet matkalla, kaasumiehen kanssa rakennettiin uudet linjat ja pullon paikka niin selvisi että kaasujärjestelmä oli edelleen Saksan 50 mbar paineilla.

Ja ilmeisesti kaasuagre ei ole toiminut n. 12 vuoteen koska mukana tulleiden ohjekirjojen mukaan se vaatii 500 mbaria.

Järjestelmässä oli kyllä 30 mbar säädin, mutta se oli väärässä välissä eikä tehnyt mitään. Kaasu syötettiin järjestelmään väärin päin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View