Tekniikkakeskustelut > Projektit

Holiday rambler projekti

<< < (7/26) > >>

RR:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 16.01.2017     kello on 00:30 ---Siis lämppäriltä tuli lähes 80 astetta?
Paljonko mittari oli nokalta?

--- Lainaus päättyy ---

Mittari oli melkein heti ton 90 mutkan jälkeen.

Itse laite ei juuri kuumene.

RR:
Projekti on päässyt siihen pisteeseen, että sain auton leimattua, pari vuotta kerkes olemaan ajokiellossa. Ihan ei ensimmäisellä kerralla kelvannut, takavalot oli siinä määrin sekaisin että päädyin tekemään viimeiset pari metriä johdoista uusiksi. Muita vikoja ei ollutkaan.

Samalla uskalsin punnita auton. Ja ihan positiivisesti meni sekin, tällä hetkellä todellinen omapaino oli 5800 kiloa, vielä on noin 400 kiloa matkaa otteen omamassaan, jonka jälkeen jää vielä tonni kantavuutta.

Painavampia puutteita on enää vesisäiliö, lattia ja katto on jo pääosin nipussa.

Kaasumieskin kävi tontilla, uuni ja liesi toimivat. Mutta aggre ei kyllä edes lupaa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: RR - 30.01.2017     kello on 20:03 ---Projekti on päässyt siihen pisteeseen, että sain auton leimattua,

--- Lainaus päättyy ---

Tässä jo kieli pitkällä odotellaan, näkyykö teitä kesällä kylillä...

velnum:
Sen verran ehdottaisin lattiamateriaalit sinulle pohjalle  vaneri ja julkistilan kosteutta ja kulutusta kestävä laminaatti löytyy todella hienoja ja näyttäviä kuoseja.Itse toteutin oma matkailuauton lattian juuri sellasella materiaaleilla pitkän harkinnan jälkeen. ^-^ Käytännössä olen todennut todella hyvä ratkaisu

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: velnum -  1.02.2017     kello on 16:34 ---Sen verran ehdottaisin lattiamateriaalit sinulle pohjalle  vaneri ja julkistilan kosteutta ja kulutusta kestävä laminaatti löytyy todella hienoja ja näyttäviä kuoseja.Itse toteutin oma matkailuauton lattian juuri sellasella materiaaleilla pitkän harkinnan jälkeen. ^-^ Käytännössä olen todennut todella hyvä ratkaisu

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Ja laminaatin alle lämmityskalvo.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View