rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Etsinnässä vakituisesti karavaanissa asuvia ihmisiä haastattelututkimukseen!  (Luettu 831 kertaa)

*****
  • Päivämatkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:21.02.2017 kello on 12:32
Hei kaikille!

Olen sosiologian opiskelija Jyväskylän yliopistosta, ja olen tekemässä pienimuotoista haastattelututkimus ta harjoitustyökseni. Aiheekseni valitsin  tutustua ihmisiin, jotka ovat valinneet vakituiseksi (tai ainakin pitkäaikaiseksi) asumismuodokseen karavaanissa asumisen.

Toivoisin tätä kautta löytäväni Teitä, jotka tällä tavoin asuvat. Haastattelun voisimme toteuttaa joko puhelimitse tai mailitse, kumpi vain sinulle olisi mieluisampaa. Tai jos olet tällä hetkellä Jyväskylän seutuvilla, niin siinä tapauksessa voimme toki halutessasi toteuttaa haastattelun myös kasvotusten.

Haastatteluun osallistuneiden kesken arvotaan 20:n euron lahjakortti, arvonnan voittaja saa itse valita haluaako lahjakorttinsa mieluiten S-ryhmän vai K-ryhmän kauppoihin, vai mahdollisesti jonnekin muualle.   Thumb

Voit kommentoida tätä viestiketjua, tai laittaa minulle yksityisviestiä tai mailia, niin otan sinuun yhteyttä ja sovitaan milloin, ja missä muodossa mieluiten haluaisit haastatteluun osallistua.

Ja jos tiedät jonkun joka saattaisi olla kaipaamani kaltainen henkilö, niin minulle saa mieluusti myös vinkata tällaisia karavaanarituttujaa n. Tai sitten vinkata niille tutuille että tulisivat kurkkaamaan tämän tekstin ja ottaisivat yhteyttä.

Toivon kovasti tämän viestin tavoittavan kaipaamani kaltaisia ihmisiä, tuhannet kiitokset jo etukäteen jos olet kyseisenlainen henkilö ja haluat osallistua, tai jos tunnet jonkun kriteereihin sopivan ja levität sanaa hänelle!

Iloista alkavaa joulukuuta kaikille!
Toivottelee   Jaakko Sulkamo