Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viking Line boikottiin, uusin alus tilattiin Kiinasta

<< < (17/37) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 25.11.2016     kello on 10:38 ---Mulla 3 eri  tilausta ollut vetämässä;-
-
-
Kahdessa ekassa jännätään tulli- ja alv-haavia..

--- Lainaus päättyy ---
Minä tilasin porakoneen akkuja ihan kotimaasta. Kesti toista kuukautta, kun seiso postin varastossa.
Nopeemmin olis saanu suoraan valmistajalta Kiinasta.   ;D[/list]

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 25.11.2016     kello on 10:45 ---Turha se täällä on jeesustella kotimaisen ostamisen kannalla kun volvoonkin tilaillaan osat ulkomailta  ::) miksei nekin voisi kotimaasta ostaa.

--- Lainaus päättyy ---

Johan sen joku kirjoitti - miksi pitäisi maksaa täsmälleen samasta osasta 2-3 kertainen hinta? 
Jos näytät mulle paikan, josta saan suomessa tehtyjä Volvon alkuperäisosia, niin muutan heti ostokäytöstäni  ;)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 25.11.2016     kello on 11:27 ---Ei kaikki tilaa. Itse viimeksi jarrulevyt siniseltä ostin. ::)

--- Lainaus päättyy ---
Minä jakopään osat,lasin pyyhkijän sulat :laugh:

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 25.11.2016     kello on 12:01 ---Minä jakopään osat,lasin pyyhkijän sulat :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Paljonko muuten maksoi jakopäänosat marmoritiskillä? ;D

"Masi":
Ja kannattaa nakella puhelimet sun muut tabletit ja tietokoneet läppäreistä puhumattakaan mäkeen heti. Suurin osa kiinasta kotosin.
Taitaa olla aika harvala eu alueella valmistetut vehkeet ? Kaiken maailman kiinalaiset lenovot sun muut, miten joku edes ilkiää myydä niitä ? Nehän on kiinalaisia kaikilta osilta ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View