Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viking Line boikottiin, uusin alus tilattiin Kiinasta

<< < (16/37) > >>

88k5:
Mulla 3 eri  tilausta ollut vetämässä;
* kinkkilän dx (tilattu 17.10) seisonut Guangzhou terminaalissa 6.11 alkaen. Dx vaan toivoo vain malttia  Thumbd
* Suom. väliskäsi e-ville ei ole sen parempi (tilattu 2.11, tavaraa oli muka), jos ei Mäntsälän varastosta tule. Seisoo 23.11 alkaen Shenzhen terminaalissa edelleen.
* eudx (tilattu 7.11), Hollannista tuli paketti. Hain omasta postista 23.11Kahdessa ekassa jännätään tulli- ja alv-haavia..

eura665:
Lompakko valitettavan usein kehottaa tilaamaan ulkomailta. Laitetaan esimerkki eiliseltä, panssarilasi huawei p9 puhelimeen, gigantti 29,90e ja kiinasta 4,40e 3kpl. Läpinäkyvä suoja puhelimen taakse, gigantti 20e ja kiinasta 1,15e. Minä en oikeen ymmärrä ulkomaaltatilauksen kritisointia, tullithan niistäkin maksellaan jos kalliimpaa tilataan. Näitäkään tilaamiani tarvikkeita ei suomessa tehdä, kauppias vaan ottaa "kohtuullisen" siivun kulujensa päälle ja joskus se on mielestäni liikaa.

Weicco:
Turha se täällä on jeesustella kotimaisen ostamisen kannalla kun volvoonkin tilaillaan osat ulkomailta  ::) miksei nekin voisi kotimaasta ostaa.

K.E.V:
Ei kaikki tilaa. Itse viimeksi jarrulevyt siniseltä ostin. ::)

Weicco:
No kuiteski tilaat vaikka nyt yhet levyt ostit joita ei kannata ulkomailta tilata ku ei ne täälläkään mitään maksa :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View