Tekniikkakeskustelut > Truma
Kysymys ilmalämmityksen ilmankierrosta
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 22.11.2016 kello on 11:24 --- Riittävät kevät - kesä - syksy käyttöön. Kyllä italialaiset tehtaat osaavat.
--- Lainaus päättyy ---
Tuon italialaiset osaavat, toimii alavilla mailla Italiassa ympärivuotisessa käytössä.
Jos autolta vaaditaan enemmän, niin sitten on eri juttu.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 22.11.2016 kello on 18:07 ---http://www.taloon.com/armaflex-solukumieristeet/4524/dg
--- Lainaus päättyy ---
Toi oli hyvä linkki, just olin etsimässä eristeitä VILP:piin.
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 23.11.2016 kello on 10:12 ---Toi oli hyvä linkki, just olin etsimässä eristeitä VILP:piin.
--- Lainaus päättyy ---
Jos tulee ulos, kannattaa päällystää jollain kovemmalla materiaalilla ettei linnut noki.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 23.11.2016 kello on 11:47 ---Jos tulee ulos, kannattaa päällystää jollain kovemmalla materiaalilla ettei linnut noki.
--- Lainaus päättyy ---
Saati sitten jotkin suuremmat. Meillekin olen joutunut muutaman noita häkkejä jo virittelemään ja tuota maxi-kokoista pitkähäntäistä saalistakin on valitettavasti jo tullut, pienemmistä niin väliä olisikaan >:D
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 23.11.2016 kello on 13:28 ---Saati sitten jotkin suuremmat. Meillekin olen joutunut muutaman noita häkkejä jo virittelemään ja tuota maxi-kokoista pitkähäntäistä saalistakin on valitettavasti jo tullut, pienemmistä niin väliä olisikaan >:D
--- Lainaus päättyy ---
Hesarissa ja paikallislehdissä on ollut juttua siitä miten Jakomäen rottapopulaatio on lähtenyt leviämään. Asustelivat aikaisemmin mukavasti vanhoissa kerrostaloissa ja niitten purkamisen jälkeen hakevat uusia asuinsijoja
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta