Tekniikkakeskustelut > Truma

Kysymys ilmalämmityksen ilmankierrosta

<< < (3/8) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 22.11.2016     kello on 11:24 --- Riittävät kevät - kesä - syksy käyttöön. Kyllä italialaiset tehtaat osaavat.

--- Lainaus päättyy ---

Tuon italialaiset osaavat, toimii alavilla mailla Italiassa ympärivuotisessa käytössä.

Jos autolta vaaditaan enemmän, niin sitten on eri juttu.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 22.11.2016     kello on 18:07 ---http://www.taloon.com/armaflex-solukumieristeet/4524/dg

--- Lainaus päättyy ---

Toi oli hyvä linkki, just olin etsimässä eristeitä VILP:piin.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 23.11.2016     kello on 10:12 ---Toi oli hyvä linkki, just olin etsimässä eristeitä VILP:piin.

--- Lainaus päättyy ---
Jos tulee ulos, kannattaa päällystää jollain kovemmalla materiaalilla ettei linnut noki.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 23.11.2016     kello on 11:47 ---Jos tulee ulos, kannattaa päällystää jollain kovemmalla materiaalilla ettei linnut noki.

--- Lainaus päättyy ---

Saati sitten jotkin suuremmat. Meillekin olen joutunut muutaman noita häkkejä jo virittelemään ja tuota maxi-kokoista pitkähäntäistä saalistakin on valitettavasti jo tullut, pienemmistä niin väliä olisikaan >:D

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 23.11.2016     kello on 13:28 ---Saati sitten jotkin suuremmat. Meillekin olen joutunut muutaman noita häkkejä jo virittelemään ja tuota maxi-kokoista pitkähäntäistä saalistakin on valitettavasti jo tullut, pienemmistä niin väliä olisikaan >:D

--- Lainaus päättyy ---

Hesarissa ja paikallislehdissä on ollut juttua siitä miten Jakomäen rottapopulaatio on lähtenyt leviämään. Asustelivat aikaisemmin mukavasti vanhoissa kerrostaloissa ja niitten purkamisen jälkeen hakevat uusia asuinsijoja

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View