rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa  (Luettu 11128 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:26
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa
« Vastaus #30 : 19.11.2016 kello on 20:51 »
Minulla on jäänyt nykyään uimahallit käyttämättä. Lähinnä siksi, kun pummit käy siellä nykyään sossun kortilla. Toinen hyvä on venäläiset, jotka ei tiedä uimahalli käytäntöä.
no noi veli venäläisethän kaikkoaa kun heität vähän enempi vettä kiukaalle, silleen niinku omassa saunassa olisit. Ainakin saat saunoa rauhassa.  Enkä nyt yksin ryssiä syyttäisi etteivät osaa käyttäytyä uimahallissa, oikeesti kyllä ne säännöistä piittaamattomat on ihan kotomaalaisia.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:55
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa
« Vastaus #31 : 19.11.2016 kello on 21:45 »
no noi veli venäläisethän kaikkoaa kun heität vähän enempi vettä kiukaalle, silleen niinku omassa saunassa olisit. Ainakin saat saunoa rauhassa.  Enkä nyt yksin ryssiä syyttäisi etteivät osaa käyttäytyä uimahallissa, oikeesti kyllä ne säännöistä piittaamattomat on ihan kotomaalaisia.

He menee uimaan peseytymättä. Joko suoraan pukuhuoneesta tai löylystä. Olen kuullut että naiset on siinä pahimpia.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:12
Vs: Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa
« Vastaus #32 : 19.11.2016 kello on 22:22 »
Minulla on jäänyt nykyään uimahallit käyttämättä. Lähinnä siksi, kun pummit käy siellä nykyään sossun kortilla. Toinen hyvä on venäläiset, jotka ei tiedä uimahalli käytäntöä.
He menee uimaan peseytymättä. Joko suoraan pukuhuoneesta tai löylystä. Olen kuullut että naiset on siinä pahimpia.

Sä olet kyllä hauska ukko. Kaiken väännät oman edun mukaan. Venäläiset on mukavia kun siellä käyt ja mummojen olot varmasti viimeisen päälle, suurituloisia ei saisi olla, pummitkin on pahasta ja varsinkin jos ne yhteiskunnan varoilla joskus pääsee peseytymään. Saksasta ei muuta hyvää tule kuin A6V6 ja Lidl.
Ps
Olen kuullut, että jotkut homotkin käy uimahalleissa

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:23
  • Lempäälä
Vs: Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa
« Vastaus #33 : 19.11.2016 kello on 22:37 »
  Meikäläinen kannattaa vanhaa tukkijätkä perinnettä, niin hyvin riittää kun paidan lauantaina kääntää nurinpäin, sittenhän se taas seuraana lauantaina onkin oikein päin. ;D
  Vaunun suihkua usein käytän perseen pesuun, joskus sen "tärkeän" pesuunkin. Pari kertaa kait oon ollu ulkosuihkussa? Tuolla vaunun omistajalla yleensä iskee koti ikävä aika pian, jotta kotona saunotaan, ja tuttavien mökeillä.
  Minä kaiken lisäksi uskon niitä profeettoja (ihotautilääkäreitä), jotka varoittaa liiallisesta pesemisestä.
  Minulle tuo suihku ei pesussa ole kovinkaan tärkeä, vesi on se tärkeä. "Lapsetkin" vielä jotenkin pärjää vatin kanssa, mutta lapsen lapset ei oikein huonostikkaan.
  Poika on mökille pojalleen hankkinut Bilteman ladattavan suihkun pojalleen, tuntui kätevältä ja ennenkaikkea vettä säästävältä. Ämpärillisellä suikuttelee pitkään, kun sen muuten hetkessä kaataisi päälleen.
« Viimeksi muokattu: 19.11.2016 kello on 22:53 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:55
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa
« Vastaus #34 : 19.11.2016 kello on 22:40 »
Sä olet kyllä hauska ukko. Kaiken väännät oman edun mukaan. Venäläiset on mukavia kun siellä käyt ja mummojen olot varmasti viimeisen päälle, suurituloisia ei saisi olla, pummitkin on pahasta ja varsinkin jos ne yhteiskunnan varoilla joskus pääsee peseytymään. Saksasta ei muuta hyvää tule kuin A6V6 ja Lidl.
Ps
Olen kuullut, että jotkut homotkin käy uimahalleissa

Nyt sinä aloit höpäjämään. Pummin jäljeltä kun aukaisee uimahallin vaatekaapin oven, tuoksu on eksoottinen. Venäjä on Putinin aikaan jäänyt, vaikka mummojen herkkupöydissä on saunan jälkeen mukava ollutkin istua. Eikös suurituloiset ole hyväksi, kun ne nostaa keskiansiota. Ompahan suomalaisilla millä leuhkia. A6/V6 on ilmainen, oli sitten mistä maasta hyvänsä. Lidlissä käyn edullisuuden takia. En taas sitten tilaa ulkomaan kauppiailta netistä, niin kuin moni kehuu tekevänsä. Pari viikkoa sitten kävin Belgian turneella paikassa (Baugnezissa) missä saksalaiset teurasti pellolle Amerikkalaiset vankinsa. No se oli kevyttä keittoa heillä muuhun verrattuna.
Ja homoista olen varmaankin sanonut jo sanottavani.
Ollaan niin kuin ei oltaskaan.  Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:30
  • seniori
Vs: Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa
« Vastaus #35 : 20.11.2016 kello on 09:32 »
Ei ihmisen tarvitse olla neuroottinen ja käydä reissatessa suihkussa joka päivä ;D Alapesu, vaikkapa kannulla riittää useimmiten .

Tässä tarinaa viime kesän pidemmältä reissulta pohjoiseen:

Oli tarvetta tyhjentää kemssa ja saada lisää vettä. Päiväkäynti hotelli Tundrean Caravan-alueella maksoi 10 euroa ja suihkut toimivat kolikoilla. Mutta me säästettiin kolikot ja suihkuteltiin kulkimessa.
   Rouva oli pesemässä tukkaansa ja huusi, ettei lämmintä vettä tule. Neuvoin vähän ja kävin vääntämässä vaaka-asennossa olevan yksiotehanan keskiasennosta kuumemmalle.
   Mutta, olin talven aikana unohtanut, että hana toimii väärinpäin ja niin rouva sai  kylmän suihkun. Onneksi päivä oli lämmin ja kohta koko episodi nauratti. Varsinkin kun ”lämmintä” vettä riitti minullekin. 
   Sitten täytimme vesisäiliön tuoreella ja hyvälaatuisella, pidempään säilyvällä (klooratulla) vedellä oman porakaivovetemme jatkoksi.



*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:28.03.2024 kello on 20:55
Vs: Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa
« Vastaus #36 : 20.11.2016 kello on 10:48 »
Ei ihmisen tarvitse olla neuroottinen ja käydä reissatessa suihkussa joka päivä ;D Alapesu, vaikkapa kannulla riittää useimmiten
Onko hygieniasta huolehtiminen neuroottista? Ihmiset ovat erilaisia myös pesytymistarpeineen . Joskus kaupoissa yms tapaa eläkeläismiehiä joiden mielestä peseytyminen on turhaa. 10 metrin hajurako on usein riittävä.
Nuukuusko estää peseytymästä?

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.01.2020 kello on 10:34
Vs: Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa
« Vastaus #37 : 20.11.2016 kello on 11:00 »
Kyllä mä peseydyn päivittäin ja siksi suihku vaunussa on ehdoton varuste minulle.
Oikeastaan 2 asiaa, mitkä pitää olla vaunussa.
Nestekiertoinen lattialämmitys ja suihku.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:13
Vs: Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa
« Vastaus #38 : 20.11.2016 kello on 11:04 »
Jos joskus vaunu vaihtuu niin kyllä siinä on suihku oltava  Thumb puhtaus on puoliruokaa  8)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:57
Vs: Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa
« Vastaus #39 : 20.11.2016 kello on 11:54 »

   Sitten täytimme vesisäiliön tuoreella ja hyvälaatuisella, pidempään säilyvällä (klooratulla) vedellä oman porakaivovetemme jatkoksi.

Mikset siihen omaan veteen sitten laita klooria?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:23
  • Lempäälä
Vs: Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa
« Vastaus #40 : 20.11.2016 kello on 12:06 »
Nuukuusko estää peseytymästä?
  Tämä taitaa kohta päätyä:  ;D   
Off topic -viestejä asiaketjuista
  Minulla= heikko iho. :(
  Isä oli sellainen "juuriharjalla" pesijä, hänet sitten määrättiin pari kertaa oikein Helssinkiin sairaalaan. Eipä -50 ja -60 luvuilla kait pikku vaivoista erikoishoitoon passitettu. Myös veljellä oli iho ongelmia, minulla toistaiseksi vain vähän. :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:57
Vs: Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa
« Vastaus #41 : 20.11.2016 kello on 13:00 »
  Minulla= heikko iho. :(

Silloin pitäisi ensimmäisenä vähentää kaikenmaailman pesuaineiden käyttöä ja käytössäkin siirtyä 'wanhanaikaisiin'.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:30
  • seniori
Vs: Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa
« Vastaus #42 : 20.11.2016 kello on 17:17 »
Ei ihmisen tarvitse olla neuroottinen ja käydä reissatessa suihkussa joka päivä ;D Alapesu, vaikkapa kannulla riittää useimmiten .
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Onko hygieniasta huolehtiminen neuroottista? Ihmiset ovat erilaisia myös pesytymistarpeineen . Joskus kaupoissa yms tapaa eläkeläismiehiä joiden mielestä peseytyminen on turhaa. 10 metrin hajurako on usein riittävä.
Nuukuusko estää peseytymästä?
Tuo naurava naama lauseen perässä tarkoittaa, että se on huumoria. Kaikki eivät taida ymmärtää?
Täällä kirjoittelussa sopiva hajurako voisi olla Piilota tämän jäsenen tekstit.
Öljykannu alapesukannuksi on samanmoista juttua. Vaikka pöntönpäällä ihan kätevä käyttää, jos alapesusuihkua ei ole.
Nuukuus juurikin. Veden kulutuksen kanssa kannattaa olla nuuka reissuissa, ettei tarvitse mennä esim. jäämereen pesulle.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:23
  • Lempäälä
Vs: Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa
« Vastaus #43 : 20.11.2016 kello on 17:25 »
Silloin pitäisi ensimmäisenä vähentää kaikenmaailman pesuaineiden käyttöä ja käytössäkin siirtyä 'wanhanaikaisiin'.
  Empä vuoskymmeniin oo käyttänyt kun hiustenpesuun ainetta, senkin teen pylly pystyssä hanan alla ettei tarpeettomasti leviä muualle. Vaatteiden pesu miedoilla aineilla.
  Nyt olen kokeillut sääriini SIM:min valmistamaa mietoa pesuainetta. Sain näet eräältä konepajalta muljusta ihottuman sääriini, joka talvisin hiukan vaivaa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:30
  • seniori
Vs: Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa
« Vastaus #44 : 20.11.2016 kello on 17:33 »
...
   Sitten täytimme vesisäiliön tuoreella ja hyvälaatuisella, pidempään säilyvällä (klooratulla) vedellä oman porakaivovetemme jatkoksi.
Mikset siihen omaan veteen sitten laita klooria?

No, mutta minähän laitoin säiliöön kloorattua vesijohtoverkon vettä entisen lisäksi. Hyvä annostelukeino vai mitä? Samalla kloorauksen pitoisuus ja maku laimenivat.

Kloorattu vesi maistuu pahalle, kun on tottunut mauttomaan porakaivoveteen. Käytän omaa vettä kulkineessa pesuvetenä ja myös juomiseen jääkaappikylmänä.

Esim. Tuolla reissulla viivyin 10 päivää, joten lisäveden ottamiseen on tarvetta parikertaa. Ja ostettava ehkä jo pullovettä loppumatkalla.