Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Suihkun tarpeellisuudesta kulkineessa

<< < (4/15) > >>

Haapaniemen Paroni:
Onko Pamauksesta tullut hippi,kun   ei voi mennä suihkuun ;D

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 18.11.2016     kello on 19:16 ---Onko Pamauksesta tullut hippi,kun   ei voi mennä suihkuun ;D

--- Lainaus päättyy ---

Olen juppihippipunkkari ja vaihdan paikkaa
Lennän taas
Turha meikäläistä yrittääkään kategoriin laittaa

aaoulusta:
On käytetty muutaman kerran! muutoin kahlaan veteen pesulle pääsääntöisesti, alueilla sitten toisesta suihkusta

Raksaus:
Meillä on suihku lähinnä varastotilana. Hyvä paikka laittaa lasten ja miksei aikusitenkin märät vaatteet kuivumaan Suomen kesän kastellessa.

Itse suihkussa käydessäni viihdyn lämpimässä vedessä lilluen niin kauan että sormet näyttää ryppyisiltä. Vaikea kuvitella että tuo parisataa litraa riittäisi edes alkuun minulle. Pitäisi olla amerikkalaistyyline n kiinteä visiliitos, että homma hoituisi. Toistaiseksi meidän matkailureissuilla on sen verran useasti yövytty alueilla, etten ole kokenut ongelmaksi. Ja Suomessahan puolestaan järviä riittää.

MattiS:
Kyllä se lämmin suihku on ehdoton kun kesäkuun alkupuolella Ruotsin lapissa viikon kalastelee, tunturista valuva sulamisvesi on 7-8 asteista...on polvet melko sinisenä kun kahlailee sinne saati vielä saippuan kanssa tuhrailis. Kesällä sitten riippuen missä majoittuu korvessa kalalla vai alueella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View