Tekniikkakeskustelut > Ilmanvaihto

Auton/vaunun talvisäilytys kuivempana (?)

<< < (15/19) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 18.12.2019     kello on 09:31 ---ei noita halpoja voi kalibroida....ja jos voikin ei kannata koska kalibrointi maksaa enempi kuin mittari....
kotikalibroinnissa on epävarmuustekijöitä ...  ;D

--- Lainaus päättyy ---

On epävarmuuksia, mutta nuot kaksi kosteutta saadaan aikaiseksi sillä tarkkuudella mitä kotimittarit kaipaa. Kostaustaso yleensä tarkempi kuin se kotimaittari.
Jos mittarissa ei ole kalibrointia, ei sillä kannata mitään mitata  ;D

Aakku:
Kaikki on suhteellista...

Kostesumittarin näyttämä suhteellinen kosteuskin.
Ostin juuri viisi kosteusmittaria Kiinasta. Maksoivat euron kipale. Kalibrointi tapahtuu mulla niin, että kaikki ovat samassa huoneessa hiukan arvokkaamman mittarin kera. Kyllä niissä pientä heittoa on. Noin keskimäärin 1 prosentti.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 18.12.2019     kello on 11:12 ---Kaikki on suhteellista...

Ostin juuri viisi kosteusmittaria Kiinasta.

--- Lainaus päättyy ---
Oho, mulla ei ole yhtään kosteusmittaria, tosin ei ole ollut tarvettakaan.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 18.12.2019     kello on 11:21 ---Oho, mulla ei ole yhtään kosteusmittaria, tosin ei ole ollut tarvettakaan.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on vähän sitä Sulo Vilenin vikaa...

Hesus:
itse en näe edes syytä miksi tuollaista tarttis kalibroida, jos ei nyt nollaa tai sataa näytä koko aikaa, mutta silloin se on varmaankin rikki.
riittää että se osaa mennä päälle ja pois. sit säätelee toisella mittarilla sen toimimaan suurinpiirtein halutulla alueella - jos kokee tarpeelliseksi.

mutta se on varma että jos sen halutun prosentin säätää liian alas, niin lämmitin hurisee lähes koko talven.
30€säädin ja 20€lämmitin ei ihmeisiin pysty.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View