rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Vm09 3.0 ducato hukkaa jäähdytin nestettä  (Luettu 8677 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:28.03.2024 kello on 20:55
Vs: Vm09 3.0 ducato hukkaa jäähdytin nestettä
« Vastaus #15 : 4.11.2016 kello on 23:03 »
Mutta käsitys on....   ;D
Aivan :o
Autoharrastajana koitan pitää tietouttani yllä. Tällaisista litkucoctaileistaha n ei "virallista" tietoa ole. Useistä lähteistä olen saanut viestiä että sekoitus tekee niinsanotusti "höpöä" kevytmetalleille.
Omakohtaista kokemusta ei tosiaankaan ole. Ne vanhemmat autot, mitä harrasteautoksi tituleeraan olen purkanut, kunnostanut ja saattanut ajokuntoon. Jäähdytyslitkuiksi olen laittanut vihreää etyleeniglykolivesi seosta. Näin näppärästi saa kaikkiin harrastekamppeisiin samat litkut ja yksi varakanisteri riittää. Tuoreimmat kulkineet hoitaa huoltofirma jonka uskon huolehtivan oikeat aineet. Saman kohtalon kokee koppikampe harrastevälineenä, ei harrasteautona.
Hienoa että huomautit että kommenttini on vain käsitys. Kaikki netistä luettu kannattaa tarkastaa useista eri lähteistä. Koskee myös jäähdytysnesteiden sekoitusta.

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:20.06.2021 kello on 18:11
Vs: Vm09 3.0 ducato hukkaa jäähdytin nestettä
« Vastaus #16 : 2.03.2017 kello on 06:10 »
Noniin vihdoin löytyi vuotokohta mistä pikkuhiljaa hukannu nestettä eli autoon on laitettu letkulämmitin ja todella surkeilla klemmareilla joiden välistä on ruvennut vuotamaan. Ajan kanssa ruvennut vuotamaan enemmän ja nyt näkyi pihassa läntti ja osasi ruveta vuotokohtaa ettimään.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:21
Vs: Vm09 3.0 ducato hukkaa jäähdytin nestettä
« Vastaus #17 : 2.03.2017 kello on 08:37 »
Jonkun verran ohi aiheesta. Mutta mikä on 3 litrasen ja 2,8 litrasen tehojen ja vääntöjen ero.

No, jonkin verran eroaa aiheesta "Ducato hukkaa jäähdytinnestettä"

Joku savolainen viäräleuka voisi sanoa rumasti, "kvg" .. ?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.05.2024 kello on 13:35
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Vm09 3.0 ducato hukkaa jäähdytin nestettä
« Vastaus #18 : 2.03.2017 kello on 08:43 »
Poistin kysymyksen. Kaikki voi siirtyä miellyttävämpään aiheeseen, verotus ja Berner.  ;)