Tekniikkakeskustelut > Projektit
`88 solifer 5502i "huippu entisöinti"
MoA:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 29.11.2016 kello on 21:31 ---Melkeinpä tällä keskusteluaiheilla ainut alue mitä viitsii lukea on nämä projektit Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä olen. Kaamos iskenyt kirjoittajakuntaan.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: MoA - 29.11.2016 kello on 21:59 ---Samaa mieltä olen. Kaamos iskenyt kirjoittajakuntaan.
--- Lainaus päättyy ---
Ei nyt sentään ;) :D Lapin miehet toista mieltä.
psaarenp90:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 29.11.2016 kello on 21:31 ---Hyvältä näyttää Thumb oletko sen seinäelementin suhteen tehnyt vielä mitään päätöksiä? Haetko sen "uuden" vai vaikuttaako vanha siltä että sen sais korjattua vielä?
Melkeinpä tällä keskusteluaiheilla ainut alue mitä viitsii lukea on nämä projektit Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Mitä sitä seinäelementtiä tutkiskelin niin ei se niin pahalta näyttänyt mutta pitää sitä auki vähän käyttää mutta jos se osottautuu oikeen huonoksi niin soitan sinne helsinki caravaniin. Kaveri ajaa rahtiautoa täältä torniosta/keminmaasta niin käy melkeen joka toinen päivä helsingissä niin kysyin häneltä niin kuljetus onnistus vissiin oikeen hyvin siinä samalla ^-^ Thumb
Tänään kävin löysään tuennat pois ikkunan karmin liimauksesta. Pikkusen veti luokalle mutta luulen että oikiaa kun laittaa kattokaaren/reunapuut paikalleen ja sisäpinnan levyt liimautuun
Tosiaan tein nuo ikkunan karmin pystyrimat tuosta kyljen vaakarimasta aina kattokaariin/reunapuihin niin jos se muka olis vähän jäsäkämpi
Joko:
Ei tuo pystytuenta ainakaan rakennetta heikennä Thumb laita mitat muistiin niin siihen on kätevä ruuvata sitten yläkaapit kiinni Thumb nuo pystysuunnassa olevat puut alkaa paistamaan pintapellistä läpi jostainsyystä mutta eipä Kait se maailmaa kaada. Laitan tähän kuvan miten selvästi ne tietyissä olosuhteissa näkyy
SilSam:
--- Lainaus käyttäjältä: psaarenp90 - 29.11.2016 kello on 22:46 ---Mitä sitä seinäelementtiä tutkiskelin niin ei se niin pahalta näyttänyt mutta pitää sitä auki vähän käyttää mutta jos se osottautuu oikeen huonoksi niin soitan sinne helsinki caravaniin. Kaveri ajaa rahtiautoa täältä torniosta/keminmaasta niin käy melkeen joka toinen päivä helsingissä niin kysyin häneltä niin kuljetus onnistus vissiin oikeen hyvin siinä samalla ^-^ Thumb
Tänään kävin löysään tuennat pois ikkunan karmin liimauksesta. Pikkusen veti luokalle mutta luulen että oikiaa kun laittaa kattokaaren/reunapuut paikalleen ja sisäpinnan levyt liimautuun
Tosiaan tein nuo ikkunan karmin pystyrimat tuosta kyljen vaakarimasta aina kattokaariin/reunapuihin niin jos se muka olis vähän jäsäkämpi
--- Lainaus päättyy ---
Mä en nyt näistä kuvista oikein ymmärrä seinärakennetta sun vaunussa. Oletko siis tuosta kraapinut jo eristeet pois? Miksi kuvassa näkyy kuin siellä olisi vielä vaneri?
Olvi Thumb
edit: Kun tarkemmnin katsoin niin sulla on siis eriste paikallansa eli luokittelisin tuon vaunu jopa erittäin kuivaksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta