Tekniikkakeskustelut > Projektit
`88 solifer 5502i "huippu entisöinti"
Joko:
Telivaunu kun on niin eristeet on uretaania. Se ei kovin helposti kyllä pääse vettymään. Sinullahan oli 1 akselknen niin siinä tais olla styroxi eristeet alunperin niin imee vettä vähän toisella tapaa. Eli suhteellisen simppeli korjata kun eristeitä ei tarvitse poistaa
psaarenp90:
--- Lainaus käyttäjältä: SilSam - 30.11.2016 kello on 14:55 ---Mä en nyt näistä kuvista oikein ymmärrä seinärakennetta sun vaunussa. Oletko siis tuosta kraapinut jo eristeet pois? Miksi kuvassa näkyy kuin siellä olisi vielä vaneri?
Olvi Thumb
edit: Kun tarkemmnin katsoin niin sulla on siis eriste paikallansa eli luokittelisin tuon vaunu jopa erittäin kuivaksi.
--- Lainaus päättyy ---
Juu elikkäs uretaanit siellä on eristeenä ja paikallaan ja olen vain kaapinut märät ja lahonneet puurakenteet pois ja uutta tilalle :)
Ja olvi on ku maitoa jois Thumb :laugh:
Tänään sain oikean kulman kaaripuun liimattua paikalleen. Jos huomenna pitäs välipäivän niin sais tehtyä ainaki ne tekemättömät lumityöt ::)
psaarenp90:
Tänään sain aloitelluksi etuseinän alaosaa. Kehikon tarveaineet sain leikattua pöytäsirkkelillä valmiiksi mutta teko jäi vaiheeseen ku vaneri ei riitä siihen eli huomenna vaneri kauppaan.
Kun nyt huomenna olen menossa sinne levy kauppaan niin ajattelin että ostan samalla katto- ja seinä tarpeet. Seiniin valkoseksi maalattu kovalevy mutta mitä sanoo arvon raati että laitanko kattoonki samaa tavaraa vai pitääkö olla vaneria? Katon sisällä olevien poikkirimojen määrän meinasin kuitenki moninkertaistaa alkuperäseen nähden niin saa kunnolla kiinni ja tuleepahan lujempi
TLP:
Paljonko uskot vaunun painon nousevan vanerointien takia ?
psaarenp90:
--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 3.12.2016 kello on 06:38 ---Paljonko uskot vaunun painon nousevan vanerointien takia ?
--- Lainaus päättyy ---
Painolle on se ja sama mutta mietin sitä kosteuden ja lämpötilavaihteluid en kestoa kun kuulin että valkonen kovalevy suoriutus siinä hiukkasen paremmin entä vaneri ja jotkut ovat sitä käyttäneet. Sillä sitä mietin
Ja mitä olen kokeillut omaan käteen niin minusta se valkoseksi maalattu kovalevy arkki tuntu kevyemmältä entä vastaavan paksunen vaneri
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta