Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Kabe, laadun mittari?

<< < (7/8) > >>

arska100:
Mulla on Kabe ja olen ollut tyytyväinen... Narisee se lattia mullakin mutta kokonaisuus on ollut meille toimiva.

Jushi69:
Kabe Ametist 2006 vuosimalli ei narissu lattia.Taitaa olla vuosimallista riippuva.Muistelin että alueella oli Kabe Onyx vm.2013 niin alkoi melkein heti narista lattia ja ison jääkaaben oven paneeli irtosi yläpäästä.Takuu toki korjasi keväällä nämä jollain lailla.En muista miten.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 -  4.11.2016     kello on 22:05 ---Kabe Ametist 2006 vuosimalli ei narissu lattia.Taitaa olla vuosimallista riippuva.Muistelin että alueella oli Kabe Onyx vm.2013 niin alkoi melkein heti narista lattia ja ison jääkaaben oven paneeli irtosi yläpäästä.Takuu toki korjasi keväällä nämä jollain lailla.En muista miten.

--- Lainaus päättyy ---
Tais Iso-Juuso mainita jo ett taso laskee uudemmissa

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  4.11.2016     kello on 22:16 ---Tais Iso-Juuso mainita jo ett taso laskee uudemmissa

--- Lainaus päättyy ---
No en koko ketjua ole lukenut mutta muistin vanhasta muistista Juuson koettelemukset.
Mutta koska mies on iso niin egokin kestää kertoa huonot puolet ja siltikin ostaa samaa tuotetta eli jokin puhuttelee ostajaa.. :D
Kun moni tuosta narinasta mainitsee julkisesti ja itsekin henkilökohtaisesti kävelin narisevalla lattialla niin onhan se harmittavaa maksaa vaunusta liki/yli 50 tonttu€ ja tuntuu että saat narisevan tilalle.. Thumbd

Arska:
Matkaajassani kun oli siihen tyypillinen notkuva lattia, niin korjattavahan se oli. Ei se ketään muuta häirinnyt, liekkö edes huomanneet koko vikaa mutta mua se vaivasi hirveesti, aina kun astu jääkaapille tuntu kuin olisi kävellyt suolla. Aattelin vaan että huomaakos tuon narinan kabessa vieraat vai kuunteeko oma korva sitä aina vaan?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View