Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Varmuuskopioinnista

<< < (8/10) > >>

Aakku:
^
Eipä tuo oikein auennut...

Kävin kuitenkin rohkaistuneena katsomassa tunnuksillani OneDrivessa. Jos oikein ymmärsin, niin siellä asetuksissa oli maininta, että tilaa on 15 Gt + 15 Gt. Tuo toinen puoli oli tarkoitettu kai vain kännykän valokuville, tai jotain.

Tein sinne uuden kansion ja hyvinhän se varmuuskopiointi ne jutut sinne syötti.
Pitää jatkaa ihmettelemistä. :)

K.E.V:
No sähän tei juuri kuten sanoin  :laugh:

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.10.2016     kello on 17:35 ---Mihinkäs sinne tällaisen perusdatan voisi tallentaa, kuten Word ja Excel tiedostot?

--- Lainaus päättyy ---

Miksi et varmuuskopiosi sinne ulkoiselle kovalevylle?
Silloin et ole riippuvainen sen pilvipalvelun jatkosta.
Itse teen varmuuskopion pöytäkoneella kuvista ja omista tiedostoista SynkToyn avulla toiselle kovalevylle joka on koneessa.
Minulla on kuvia sen verran, että pari - kolme gigaa ei riittäsi alkuunkaan.

Matkakoneena minulla on Win10 tabletti jolla luen vain sähköpostin ja selailen nettiä yms. hommaa joka ei vaadi tallennustilaa.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 19.10.2016     kello on 18:45 ---Miksi et varmuuskopiosi sinne ulkoiselle kovalevylle?
Silloin et ole riippuvainen sen pilvipalvelun jatkosta.
Itse teen varmuuskopion pöytäkoneella kuvista ja omista tiedostoista SynkToyn avulla toiselle kovalevylle joka on koneessa.
Minulla on kuvia sen verran, että pari - kolme gigaa ei riittäsi alkuunkaan.

Matkakoneena minulla on Win10 tabletti jolla luen vain sähköpostin ja selailen nettiä yms. hommaa joka ei vaadi tallennustilaa.

--- Lainaus päättyy ---
Juurikin noin....

Minulla on kaikki omat jutut kahdella ulkoisella kovalevyllä, eli tuplavarmistuksella . Molemmilla on n. 500 Gt.
Tämä pilvipalvelu liittyy työtiedostoihin, jotka on hyvä saada auki kotona työpaikalla ja missä vain. Tilaa tarvitsen sellaiset reilu 5 Gt tällä hetkellä.
Itse läppäreiden kovalevyillä ei ole juuri muuta kuin softat.

K.E.V:
Itse luotan enemmän esim Onedriven jatkuvuuteen kuin ulkoisen kovalevyn. Itsellä 2x2 terainen raidina missä tavarat tallessa. Mutta jos.....
Niin sitten on tuon 512 ssd:n ja ulkoisen verkkolevyn  lisäksi , pari kovalevyä vielä samassa kotelossa. Mutta jos ?

Kuten tänään yhdellä asiakkaalla. Koko ulkoinen poksahti hajottaen kovonkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View