Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Varmuuskopioinnista
kimi:
Eikö 7 löydy oma tietokone ja C. Oliko sitten valikosta näytä ....
En nyt muista tarkalleen, mutta kyllä tuo pitäisi olla
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 16.10.2016 kello on 21:35 ---Juu, jotain tollaista etsin....
Mulla on sellainen ollut jossakin Win versiossa kauan sitten.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo tuli järjestelmän mukana, joten uskoisin että Windowsistakin löytyy vastaava.
Aakku:
Nyt tuli ongelma, kun asensin SynBackFree ohjelman....
Tietsikka sammuttaa itsensä, jos sitä ei käytä. Viive on korkeintaan 5 minuuttia. Ei kerkee kuppia kahvia hakea, kun jo kysyy salasanaa auetakseen.
Tilanne tuli päälle jokseenkin samaan aikaan, kun asensin tuon varmuuskopiointiohj elman. Heti alussa kun ajoin sellaisen simultaation, niin sen aikana kone sammui useita kertoja.
Olen virran asetuksista säätänyt niin, että ei mene lepotilaan koskaan. Silläkään ei tunnu olevan mitään merkitystä.
Mistäs täpistä voisi vielä painaa, jotta ongelma poistuisi?
mjo33400:
Minulla varmuuskopiointi toimii siten, että kaikki mitä kotokoneella teen menee talteen Hyvinkäälle ja kun olen vaunulla ja teen jotain niin se taltioituu Hyvinkäälle. Sitten kun tulen vaunulta ja aukaisen kotikoneen se päivittyy vaunukoneen muutoksiin ja tietenkin Hyvinkäälle. Hyvinkää on poikani. Thumb
Aiemmin oli pöydällä 2 teran kovo.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 18.10.2016 kello on 19:29 ---Nyt tuli ongelma, kun asensin SynBackFree ohjelman....
Tietsikka sammuttaa itsensä, jos sitä ei käytä. Viive on korkeintaan 5 minuuttia. Ei kerkee kuppia kahvia hakea, kun jo kysyy salasanaa auetakseen.
Tilanne tuli päälle jokseenkin samaan aikaan, kun asensin tuon varmuuskopiointiohj elman. Heti alussa kun ajoin sellaisen simultaation, niin sen aikana kone sammui useita kertoja.
Olen virran asetuksista säätänyt niin, että ei mene lepotilaan koskaan. Silläkään ei tunnu olevan mitään merkitystä.
Mistäs täpistä voisi vielä painaa, jotta ongelma poistuisi?
--- Lainaus päättyy ---
Katselisin ekaksi sen softan asetukset, sitten virranhallinnan koneesta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta