Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus 2450
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: am1958 - 14.10.2016 kello on 22:53 ---Oisko se kuitenki 1uf ja 400v konkka eller hur, eli käynnistyskonkka
--- Lainaus päättyy ---
Minua kiinnostaa se senkin vuoksi kun Suomesta ei löydy sopivaa mekaanisilta mitoiltaan.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 14.10.2016 kello on 21:06 ---Tämä yv-apu minua ihmetyttää, mikseivät osallistu keskusteluun. Epävarmoja yksilöitä ilmeisesti. :-\
--- Lainaus päättyy ---
Minä panin yv:tä kun oisin tänään ajanut ohi ja sattu oleen konkkia ja sopivia diodeita sokeripaloineen matkassa, mielestäni se tieto ei olisi lisännyt keskustelun arvoa, mutta ompahan ny näkösällä... ja matka jatkuu hirvaskankaalt eteen päin...
am1958:
Varmasti tiedät kapasitanssin ja jännitteen, ja kuka laittaa asvunuun tai autoon kytkentärimalla mitään, juottaa ne pitää ja kutistesukka päälle että vähänkään aikaa toimii, tai voihan laittaa vaikka millä mutta kun onhan säitten armoilla pelit joten tuskin kannattaa, en ainkaan itse laittas, enkä laita, on varma
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: am1958 - 15.10.2016 kello on 17:57 ---Varmasti tiedät kapasitanssin ja jännitteen, ja kuka laittaa asvunuun tai autoon kytkentärimalla mitään, juottaa ne pitää ja kutistesukka päälle että vähänkään aikaa toimii, tai voihan laittaa vaikka millä mutta kun onhan säitten armoilla pelit joten tuskin kannattaa, en ainkaan itse laittas, enkä laita, on varma
--- Lainaus päättyy ---
Anteeksi, mutta ymmärrätkö yhtään, mistä on kysymys? Kytkentärimä on pumpun kopan sisällä ja siihen kytketään uusi kondensaattori kytkentärimaan.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: am1958 - 15.10.2016 kello on 17:57 ---Varmasti tiedät kapasitanssin ja jännitteen, ja kuka laittaa asvunuun tai autoon kytkentärimalla mitään, juottaa ne pitää ja kutistesukka päälle että vähänkään aikaa toimii, tai voihan laittaa vaikka millä mutta kun onhan säitten armoilla pelit joten tuskin kannattaa, en ainkaan itse laittas, enkä laita, on varma
--- Lainaus päättyy ---
jos tehtaalla laitettu kytkentärima kestää kolkyt vuotta ni en näe ongelmaa josvaihtaa uuden vataavan..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta