Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 2450

<< < (3/4) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: jukkaT - 14.10.2016     kello on 19:46 ---Nyt toimii pumppu sähkölläkin, kävin tänään K-s elektroniikasta hakemassa kondensaattoreita ja diodeja. Kiitos avusta, täällä on kyllä avuliasta porukkaa, Yv:lläkin tarjottiin apua!

T:Jukka

--- Lainaus päättyy ---

Tämä yv-apu minua ihmetyttää, mikseivät osallistu keskusteluun. Epävarmoja yksilöitä ilmeisesti. :-\

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: jukkaT - 14.10.2016     kello on 19:46 ---Nyt toimii pumppu sähkölläkin, kävin tänään K-s elektroniikasta hakemassa kondensaattoreita ja diodeja. Kiitos avusta, täällä on kyllä avuliasta porukkaa, Yv:lläkin tarjottiin apua!

T:Jukka

--- Lainaus päättyy ---

Minkä konkan sieltä ostit?

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 14.10.2016     kello on 21:06 ---Tämä yv-apu minua ihmetyttää, mikseivät osallistu keskusteluun. Epävarmoja yksilöitä ilmeisesti. :-\

--- Lainaus päättyy ---

Ehkäpä ne ei halua osallistua sen vuoksi että aletaan nillittämään heti, jos joku sana tai ilmaisu jollekin asialle, ei ole taas jollekin toiselle asiaa tuntevalle henkilölle mieleen tai sen mukainen jota hän itse käyttää.

Väärät neuvot pitää kuitenkin korjata.

am1958:
Oisko se kuitenki 1uf ja 400v konkka eller hur, eli käynnistyskonkka

-------:
Kyllä nuita konkkia löytyy, niitä kyllä kerkiää postittamaan, mutta muuten olen kyllä todella kiireinen tällä hetkellä joulun tienoille...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View