Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Apua ensimmäisen matkailuauton ostoon
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 9.10.2016 kello on 18:08 ---Kertokaa nyt hyvänen aika tyhmälle , siis minulle ,saako Suomessa olla kiinteä kaasusäiliö?
Olen luullut ettei saa ???
--- Lainaus päättyy ---
Tyhmyys ja tietämättömyys on eri asia😉
Google autaa asiassa, mutta miksihän supmessa on kaasuautoja.
Ja alkuperäiseen asiaan, kun kerta kortti ja paino ei ole rajoitus, niin etsi auto missä on takatallin päällä parivuode, siitä eteen päin toisella laidalla wc ja toisella keittiö, sitten molemmin puoli käytävää pöytä ryhmä, toinen neljälle toinen kahdelle ja ohjaamo päällä alkovivuode
Rimor on yksi merkki ja saksalaoset halpis merkkit sunliving ynnä muut.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Tsiisus - 9.10.2016 kello on 18:20 ---Olisi oikein hyvä, mutta vain neljälle rekisteröity. Olin yheydessä myyjään.
--- Lainaus päättyy ---
Jos tuota autoa kattomaan meet, tutki tarkkaan tuo alkovin etulasin tienoo. Vuotava/märkä isotöinen korjata..
Tuon auton paras sänky on tuo alkovi - yhtenäinen patja. Takapään palapeli, pöydänpäällä makoilu ei ole koskaan mulla ehjää sänkyä voittanut. Sentikin korkeusheitto ja patjan saumat ei ole koskaan miellyttänyt autoissa tai vaunuissa.. :-X
Timontti:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 9.10.2016 kello on 18:08 ---Kertokaa nyt hyvänen aika tyhmälle , siis minulle ,saako Suomessa olla kiinteä kaasusäiliö? Olen luullut ettei saa ???
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä kiinteä kaasusäiliö saa olla, mutta Suomessa ei voi missään tankata siihen nestekaasua. Suomessa kaasuautot kulkevat maakaasulla, jolla ei ole matkailuautossa mitään käyttöä eikä sitä pidä missään tapauksessa tankata nestekaasusäiliöön.
jus66si:
Mites tuommonen Christall... Hinta menis siihen 15t euron likelle ja varusteissa mm webasto.Tavaratilat taitaa olla aika pienet vissiin.
http://www.nettikaravaani.com/cristall/a67/1466223
Tsiisus:
Mites se nyt on tuon kantavuuden kanssa?
Tässäkin yks mielenkiintoinen, muta kantavuus on niin pieni, että tuohan paukkuu jo kuuden aikuisen kanssa ilman matkatavaroita.
Integroitu Burstner
http://www.tori.fi/vi/29897059.htm
"Rekisteröity 6:lle, vuoteet löytyy 4aik. + 1 lapsi. Omamassa 3125kg ja max kokonaispaino 3500kg"
Pitääkö vaan ajella miettimättä painoja vai miten ne nyt kannattaisi ottaa huomioon.
Siis suomessa matkailua pääasiassa, ehkä joskus virossa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta