Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Apua ensimmäisen matkailuauton ostoon
Alan:
Hymer voi olla ikiliikkuja, vaan sen alusta ei välttämättä. :)
Ite en osaa ja kerkiä laajoja remontteja tekemään, sillä mainitsin noista vanhemmista autoista, joissa korjaustarveriski on isompi.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 9.10.2016 kello on 12:46 ---Mutta eikös noi vanhemmat esim hymerit ole aika ikiliikkujia? Wanhahan on kiva jos tykkää nimenomaan sen tyylistä. Kruput ja ruosteet tekee vaan asennetta ;)
http://www.nettikaravaani.com/hymer/hymermobil-s-670/1464926
--- Lainaus päättyy ---
Minä näen tuon niin, että 3 vuoden päästä sen saisi museokatsastettua.. ..
88k5:
Taitaa tuo hymeri olla jokin uitettu kun kiinteä 80l kaasupottu, ja kelt.etuäärivalotki n.. ei täällä tuollaisi ole ollut. Oikeassa takakulmassa outo varottava alustassa riippuva loota - pilaa muuten hyvät puska/maasto-ominaisuudet.
Vessa menemisen joutuu pohtii ennen sisäänastumista - etu- vai takaperin putkaan ;D
Oldies linoluemi gräsmatta-lattiakuosin olis voinu vaihtaa kaappirempassa.. :laugh:
Enempi luotan tuon alustan kestoon kuin alumiinipeltien - mutta jos nekin kestää, niin aika ikuinen kuljin..
Useita kymmeniä vuotta vanhojen kulkimien, kuin omakotitalojen, aikalaisnäköä ja rakenteita ei millään hokkus-pokkus-rempoilla piiloteta - eikä minusta ole tarvettakaan. Rehdisti ostaa uudempaa, jos näkö ei kelpaa.. Thumb
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 9.10.2016 kello on 15:12 ---Taitaa tuo hymeri olla jokin uitettu kun kiinteä 80l kaasupottu
--- Lainaus päättyy ---
Kertokaa nyt hyvänen aika tyhmälle , siis minulle ,saako Suomessa olla kiinteä kaasusäiliö?
Olen luullut ettei saa ???
Tsiisus:
--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 9.10.2016 kello on 12:08 ---Tässä ois nätti LMC. Jos tuo hinta on ajateltu alle kakskymppiä.( 16900 )Tuosta takaistuinryhmästä voi tehdä parivuoteen. Auto näyttäs kuvin perusteella hyvin pidetyltä.
http://www.nettikaravaani.com/lmc/ducato/1464245
Mulla ei ole hymerissä ( Ducato 2,8 Ittd ) laatikossa ollut koskaan mitään ongelmaa. Ja mittarissa on jo 220 000 km. Laatikon ja monen muun osan kesto on ajajasta kiinni.
--- Lainaus päättyy ---
Olisi oikein hyvä, mutta vain neljälle rekisteröity. Olin yheydessä myyjään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta