Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?

<< < (19/25) > >>

Teukka-74:
Ja niin. Meillä töissä on edelleen olemassa ICD 10 jonka luokituksen mukaan
homous on sairaus ja sille on siellä diagnoosi. Sikälikin asia on vielä tuore ja aiheuttaa
ihmisissä paljon mielipiteitä ja kuohuntaa. Ei minussa...enään.

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  2.10.2016     kello on 12:26 ---Ja niin. Meillä töissä on edelleen olemassa ICD 10 jonka luokituksen mukaan
homous on sairaus ja sille on siellä diagnoosi. Sikälikin asia on vielä tuore ja aiheuttaa
ihmisissä paljon mielipiteitä ja kuohuntaa. Ei minussa...enään.

--- Lainaus päättyy ---
  Ollessani armeijassa (66-67) tuvan "kellokkaat" oli sitä mieltä että homoja täytyy vetää turpaan. Hyvä etten itse saanut turpaani kun en tuota ymmärtänyt enkä hyväksynyt.
  Ei ennen sitä, eikä sen jälkeen yksikään homo ole estänyt minua tuohuamasta naisen kanssa, hyvä niin.
  Eli homous ei estä että olisin mies/ nais karavaanarin kaveri.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö -  2.10.2016     kello on 14:51 ---  Ollessani armeijassa (66-67) tuvan "kellokkaat" oli sitä mieltä että homoja täytyy vetää turpaan. Hyvä etten itse saanut turpaani kun en tuota ymmärtänyt enkä hyväksynyt.
  Ei ennen sitä, eikä sen jälkeen yksikään homo ole estänyt minua tuohuamasta naisen kanssa, hyvä niin.
  Eli homous ei estä että olisin mies/ nais karavaanarin kaveri.

--- Lainaus päättyy ---
Just näin  Thumb Itseasiassa minulla oli , jo nyt eläkkeellä oleva, homomies työkaverina ja hänellä
on edelleen iso Solikka. Kausipaikalla etelä-suomessa nyt. En kerro paikkaa ettei leimaannu. Hyvin tultiin toimeen
ja saatiin pidettyä järjestystä yllä.

Mautoilija:
Outoa että otetaan ongelmaksi tuntemattoman ihmisen sänky- ja elämänkumppani. Onko nyt ihmiskunta vaarassa että nyt on tullu esiin ihmisryhmä joka on ollut keskuudessamme vuosituhansia.
Vai onko kauhistus se että kaikki eivät elä samaan tapaan kuten kauhistelijat odottavat.

Weicco:
Teukka.
Olisit jättänyt mainitsematta tuo Solikka. Höpö ei uskalla enään ajaa yhdenkään Solikan viereen  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View