Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?

(1/25) > >>

Varakaani:
Me kun tuon kauniimman osapuolen kanssa olemme pariskuntana enemmän erakkomaisia ja olemme mieluiten tekemisissä vain toistemme ja lastemme kanssa, niin tuli mieleen seuraava kysymys:

Miten karavaanaripiireiss ä suhtaudutaan kaltaisiimme ihmisiin, jotka toki ovat kohteliaita muita kohtaan, mutta emme ole kiinnostuneita viereisen vaunun Martin synttäreistä tahi Sirpan nimppareista?
Toisin sanoen, emme ole liiemmin kiinnostuneita sosiaalisista kanssakäymisistä, treffeistä yms.
Matkustus sen sijaan on erittäin lähellä sydäntä.

kimi:
Tuo on asia mikä oli hyvä että otit esille. Haetteko talvimatkaillessa sosiaalista elämää suomalaista seuraa esim Fugessa vai onko pieni alue jossa asukkaat vaihtuu tiheään mieluisampi. Pitääkö nostaa kytkintä kun tuntuu että naapurit tulee iholle?

Paikkavalinnoilla voi vaikuttaa tuohon jonkun verran ja meille alueellakäynti on harvinainen ja yleensä hyvinkin lyhyt tapahtuma. Toisaalta small talk eri maalaisten kanssa on hauskaa, iltaa en sentään viitsisi monenkaan kanssa istua.

Mautoilija:
Tässä voi vain kommentoida että ette ole ainoita joita ei karavaaniyhteisölli syys kiinnosta.

Emme ole harvinaisia. Kun reissuautosta meni ajonesto päälle kesken ajon kiirastorstaina 2012 4-tiellä, hätävilkuista huolimatta ainoa tilanteesta kiinnostunut oli poliisi. Hinausauton saapumiseen meni aikaa yli tunti.

Onhan toisenlaisiakin kokemuksia. Juhannuspaikka on aina sama vakioporukan vuoksi. J&H, tuokaa haarukka takaisin ;)

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 23.09.2016     kello on 17:40 ---Tässä voi vain kommentoida että ette ole ainoita joita ei karavaaniyhteisölli syys kiinnosta.

Emme ole harvinaisia. Kun reissuautosta meni ajonesto päälle kesken ajon kiirastorstaina 2012 4-tiellä, hätävilkuista huolimatta ainoa tilanteesta kiinnostunut oli poliisi. Hinausauton saapumiseen meni aikaa yli tunti.

--- Lainaus päättyy ---
Vuosi sitten juhannuksena seisoimme tiellä parisen tuntia ja useat autoilijat kävivät kyselemässä voisivatko auttaa.
Tämä oli Vimpelin seudulla .

Alueilla olen saanut oleilla ihan niin kuin itse olen halunnut .
Yleisellä saunavuorolla ei pysty kovin yksikseen kyllä olemaan  :-[

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 23.09.2016     kello on 17:48 ---Vuosi sitten juhannuksena seisoimme tiellä parisen tuntia ja useat autoilijat kävivät kyselemässä voisivatko auttaa.
Tämä oli Vimpelin seudulla .

Alueilla olen saanut oleilla ihan niin kuin itse olen halunnut .
Yleisellä saunavuorolla ei pysty kovin yksikseen kyllä olemaan  :-[

--- Lainaus päättyy ---
Meille saunaan saa saunoa vaimon kanssa Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View