Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?

<< < (21/25) > >>

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski -  2.10.2016     kello on 18:22 --- ...
Niin se aika muuttuu,harva taitaa villasukkia enää parsia?!
--- Lainaus päättyy ---

No ei parsita. Korjaan Leukoplast laastarilla ja vielä voi pitää jonkin aikaa. Sama muillakin saapassukilla.  ;D

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski -  2.10.2016     kello on 18:22 ---Ollaan Harri1:n kans samoilla linjoilla pukeutumisessa.Itse tykkään olla väljän rennoissa,mutta puhtaissa kamppeissa jos esim.kaupoissa käydään.Meilläkin rouva tykkäis että ois jonkulainen kauluspaita kotonakin,mutta mulla ahdistaa :( ;D.Uhkas poltaa mun jahtijakin ulkoiluasun joka on mielestäni ehkä elämäni paras vaateostos :o.Meilläkin jälkikasvulla on niitä valmiiks revittyjä farkkuja,äitini niitä kauhistelee.
Niin se aika muuttuu,harva taitaa villasukkia enää parsia?!

--- Lainaus päättyy ---
Älä nyt, vaimo opetteli viimme talvena teritämään villasukat.
Aikanaan kun anoppi eli ja kävi täällä keväisin ja syksyisin viikon kylässä. Kysyi aina olisiko jotain puuhaa. Minä sanoin teeppä villasukkia, semmoisia saapas malleja ja anoppi teki aina pari paria. Sitten aika tuli anopilla täyteen ja villasukatkin kului puhki. No nyt on kymmenkunta ehyttä paria taas.

vesako:
Äiti vainaa piti villasukissa. Sitten tuli
väli jolloin oli vaikea mistään saaa kunnollisia.

Vaan nykyään tuo tytär ne kutoo ja hienoja
sekä käypäsiä tekeekin.

Sen verran lisää, että aiheessa pysytään,
kaikkien kavereita ollaan.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  1.10.2016     kello on 21:44 ---Prideen? Miksei.  Thumb

Vaikka onhan se niin, että orgiin on kaikki tervetulleita, muttei orgilaisten tarvitse mennä joka paikkaan. Jos ei halua.

--- Lainaus päättyy ---

Kun näyttää että orgissa on runsaasti hinureita. Voisiko heille järjestää omat treffit. Sekä oma orgin hinuri alaosasto, jossa tietysti lespoille oma jaos. Sekä niin sanottu Uotis jaos, jossa käypi kumpikin sukupuoli, kumpi nyt sattuisi vastaan tulemaan. Setan kanssa yhteiset saunaillat ja pikkujoulut. Jokainen joka tuntee vetoa näihin ryhmiin, ilmottautukoon vaikka Alanille, hän järjestää äänestyksen puheenjohtajasta joka ottaa veto(ei käteen)vastuun.  ;)
Jään mielenkiinnolla odottamaan kenet valitsette puheenjohtajaksi.  ;D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  2.10.2016     kello on 19:27 ---Kun näyttää että orgissa on runsaasti hinureita. Voisiko heille järjestää omat treffit. Sekä oma orgin hinuri alaosasto, jossa tietysti lespoille oma jaos. Sekä niin sanottu Uotis jaos, jossa käypi kumpikin sukupuoli, kumpi nyt sattuisi vastaan tulemaan. Setan kanssa yhteiset saunaillat ja pikkujoulut. Jokainen joka tuntee vetoa näihin ryhmiin, ilmottautukoon vaikka Alanille, hän järjestää äänestyksen puheenjohtajasta joka ottaa veto(ei käteen)vastuun.  ;)
Jään mielenkiinnolla odottamaan kenet valitsette puheenjohtajaksi.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Täähän ois mielekiintosta ;) Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View