Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?

<< < (3/25) > >>

HiTec:
Meitä on siis näköjään enemmänkin. Tosin voi olla että tässä "joutuu" tutustumaan vähän muihinkin jos tosiaan ensikesäksi kaavailtu kausipaikkaisuus toteutuu. Tänä kesänä tuota jo pikkasen maisteltiin kk-paikalla, eikä porukka vaikuttanut mitenkään "liian sosiaaliselta" tuolla alueella olevan, joten sopinemme hyvin joukkoon ^-^

Teukka-74:
Mulle riittää alueilla se perinteinen "huomenta" tai "terve". Saunareissulla voi porista ja muualla toiminnallisissa
alueen osissa. Tykkään olla vaunun edustalla omissa ajatuksissani ja tsiigailla väkeä ja kulkineita, hyvässä mielessä.
Toki porisen vaunullakin  Thumb jos joku tuee porisuttamaan.

Jeppe:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 24.09.2016     kello on 10:00 ---Mulle riittää alueilla se perinteinen "huomenta" tai "terve". Saunareissulla voi porista ja muualla toiminnallisissa
alueen osissa. Tykkään olla vaunun edustalla omissa ajatuksissani ja tsiigailla väkeä ja kulkineita, hyvässä mielessä.

--- Lainaus päättyy ---

Vois olla meikäläisen kirjoittama, löydän itseni tästä kirjoituksesta 100%  :)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 24.09.2016     kello on 10:00 ---Mulle riittää alueilla se perinteinen "huomenta" tai "terve". Saunareissulla voi porista ja muualla toiminnallisissa

--- Lainaus päättyy ---

Noin minäkin. Kuitenkin todennäköisesti se saunan hiljaisin.

Pefletti 750:
Teukka sen oikein ilmaisi, samaa mieltä olen  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View