rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?  (Luettu 19282 kertaa)

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:16.12.2016 kello on 14:33
Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?
« : 23.09.2016 kello on 17:15 »
Me kun tuon kauniimman osapuolen kanssa olemme pariskuntana enemmän erakkomaisia ja olemme mieluiten tekemisissä vain toistemme ja lastemme kanssa, niin tuli mieleen seuraava kysymys:

Miten karavaanaripiireiss ä suhtaudutaan kaltaisiimme ihmisiin, jotka toki ovat kohteliaita muita kohtaan, mutta emme ole kiinnostuneita viereisen vaunun Martin synttäreistä tahi Sirpan nimppareista?
Toisin sanoen, emme ole liiemmin kiinnostuneita sosiaalisista kanssakäymisistä, treffeistä yms.
Matkustus sen sijaan on erittäin lähellä sydäntä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:25
Vs: Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?
« Vastaus #1 : 23.09.2016 kello on 17:34 »
Tuo on asia mikä oli hyvä että otit esille. Haetteko talvimatkaillessa sosiaalista elämää suomalaista seuraa esim Fugessa vai onko pieni alue jossa asukkaat vaihtuu tiheään mieluisampi. Pitääkö nostaa kytkintä kun tuntuu että naapurit tulee iholle?

Paikkavalinnoilla voi vaikuttaa tuohon jonkun verran ja meille alueellakäynti on harvinainen ja yleensä hyvinkin lyhyt tapahtuma. Toisaalta small talk eri maalaisten kanssa on hauskaa, iltaa en sentään viitsisi monenkaan kanssa istua.


*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:28.03.2024 kello on 20:55
Vs: Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?
« Vastaus #2 : 23.09.2016 kello on 17:40 »
Tässä voi vain kommentoida että ette ole ainoita joita ei karavaaniyhteisölli syys kiinnosta.

Emme ole harvinaisia. Kun reissuautosta meni ajonesto päälle kesken ajon kiirastorstaina 2012 4-tiellä, hätävilkuista huolimatta ainoa tilanteesta kiinnostunut oli poliisi. Hinausauton saapumiseen meni aikaa yli tunti.

Onhan toisenlaisiakin kokemuksia. Juhannuspaikka on aina sama vakioporukan vuoksi. J&H, tuokaa haarukka takaisin ;)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?
« Vastaus #3 : 23.09.2016 kello on 17:48 »
Tässä voi vain kommentoida että ette ole ainoita joita ei karavaaniyhteisölli syys kiinnosta.

Emme ole harvinaisia. Kun reissuautosta meni ajonesto päälle kesken ajon kiirastorstaina 2012 4-tiellä, hätävilkuista huolimatta ainoa tilanteesta kiinnostunut oli poliisi. Hinausauton saapumiseen meni aikaa yli tunti.

Vuosi sitten juhannuksena seisoimme tiellä parisen tuntia ja useat autoilijat kävivät kyselemässä voisivatko auttaa.
Tämä oli Vimpelin seudulla .

Alueilla olen saanut oleilla ihan niin kuin itse olen halunnut .
Yleisellä saunavuorolla ei pysty kovin yksikseen kyllä olemaan  :-[

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?
« Vastaus #4 : 23.09.2016 kello on 17:54 »
Vuosi sitten juhannuksena seisoimme tiellä parisen tuntia ja useat autoilijat kävivät kyselemässä voisivatko auttaa.
Tämä oli Vimpelin seudulla .

Alueilla olen saanut oleilla ihan niin kuin itse olen halunnut .
Yleisellä saunavuorolla ei pysty kovin yksikseen kyllä olemaan  :-[
Meille saunaan saa saunoa vaimon kanssa Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:31.05.2024 kello on 14:27
  • Kulkija
Vs: Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?
« Vastaus #5 : 23.09.2016 kello on 17:55 »
Ei ole pakko olla sosiaalinen, mutta jos hakeutuu tilanteisiin, niin saa olla. Se menee valtaosin niinpäin. Saunalla voi joutua muutaman sanan vaihtamaan, kuten todettua, itse haluankin sen verran jutella.

Ja jos tullaan kiskomaan puoliväkisin piirileikkiin, niin keksii kohteliaan tekosyyn sanoa ei kiitos. Koskaan ei ole niin tehty, voi johtua suhteessa nuoresta iästäni eli alle 50 vee. Vaimo on nuorempi ja vielä nuoremmannäköinen.  :)

Nämä koskee käypäläisiä. Jos asetutte jollekin alueelle, niin voi olla toinen tilanne.

Meille saunaan saa saunoa vaimon kanssa Thumb

Multialle ei kannata mennä, sillä Diplomaatin kanssa on pakko olla sosiaalinen.  8)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?
« Vastaus #6 : 23.09.2016 kello on 18:07 »
Hyvä Alan just,just,vai muka sosiaalinen. ;)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:27.05.2024 kello on 21:44
  • Tervajoki "Pohojammaalla"
Vs: Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?
« Vastaus #7 : 23.09.2016 kello on 19:44 »
Meikä tuntuu olevan "moottoriturpa". Jos vain alueen yleisellä saunavuorolla on porukkaa joka juttua heittää niin melkoisella varmuudella olen mukana. Sama homma kun alueella kierrellään, grillikodilla/keittopaikoilla ollaan niin juttu luistaa. Toisaalta en välttämättä aina ole se joka keskustelun avaa mutta ilomielin ja avoimin mielin ajatuksia vaihdan jos vain juttukumppani löytyy.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:20
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Vs: Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?
« Vastaus #8 : 23.09.2016 kello on 21:14 »
Mielenkiintoinen keskustelu, palaan asiaan.  Nyt syödään rapuja ja nautitaan lisukkeita.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 4.01.2024 kello on 12:05
  • Pirkanmaa, Sastamala, wanhaa Suur-Sastamalaa
Vs: Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?
« Vastaus #9 : 24.09.2016 kello on 09:02 »
Me kun tuon kauniimman osapuolen kanssa olemme pariskuntana enemmän erakkomaisia ja olemme mieluiten tekemisissä vain toistemme ja lastemme kanssa, niin tuli mieleen seuraava kysymys:


Samaa mieltä  Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:58
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?
« Vastaus #10 : 24.09.2016 kello on 09:11 »
Meitä on siis näköjään enemmänkin. Tosin voi olla että tässä "joutuu" tutustumaan vähän muihinkin jos tosiaan ensikesäksi kaavailtu kausipaikkaisuus toteutuu. Tänä kesänä tuota jo pikkasen maisteltiin kk-paikalla, eikä porukka vaikuttanut mitenkään "liian sosiaaliselta" tuolla alueella olevan, joten sopinemme hyvin joukkoon ^-^

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?
« Vastaus #11 : 24.09.2016 kello on 10:00 »
Mulle riittää alueilla se perinteinen "huomenta" tai "terve". Saunareissulla voi porista ja muualla toiminnallisissa
alueen osissa. Tykkään olla vaunun edustalla omissa ajatuksissani ja tsiigailla väkeä ja kulkineita, hyvässä mielessä.
Toki porisen vaunullakin  Thumb jos joku tuee porisuttamaan.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:37
Vs: Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?
« Vastaus #12 : 24.09.2016 kello on 10:38 »
Mulle riittää alueilla se perinteinen "huomenta" tai "terve". Saunareissulla voi porista ja muualla toiminnallisissa
alueen osissa. Tykkään olla vaunun edustalla omissa ajatuksissani ja tsiigailla väkeä ja kulkineita, hyvässä mielessä.
Toki porisen vaunullakin  Thumb jos joku tuee porisuttamaan.

Vois olla meikäläisen kirjoittama, löydän itseni tästä kirjoituksesta 100%  :)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:39
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?
« Vastaus #13 : 24.09.2016 kello on 11:55 »
Mulle riittää alueilla se perinteinen "huomenta" tai "terve". Saunareissulla voi porista ja muualla toiminnallisissa
alueen osissa. Tykkään olla vaunun edustalla omissa ajatuksissani ja tsiigailla väkeä ja kulkineita, hyvässä mielessä.
Toki porisen vaunullakin  Thumb jos joku tuee porisuttamaan.

Noin minäkin. Kuitenkin todennäköisesti se saunan hiljaisin.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:15.08.2018 kello on 18:18
Vs: Ovatko kaikki karavaanarit kaikkien kavereita?
« Vastaus #14 : 24.09.2016 kello on 12:00 »
Teukka sen oikein ilmaisi, samaa mieltä olen  ;D