Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Asuntoauto vai asuntovaunu kodiksi?
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 26.09.2016 kello on 23:16 ---Sori, tuo kommenttisi on mennyt tarkkaavaisuuteni ohi.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että lattiaan ei pinta-alaa kannata tuhlata.
Kokemukseni asiasta on kovin pientä, mutta kun lapset pääsevät kulkimeen, niin minusta he juuri hakevat sokkeloisimmat paikat pesäkseen, eikä tilanpuute tunnu häiritsevän yhtään. Enempi aikuisongelma.
Minulla on käytössäni sekä vaunu että mauto mutta vielä 2000 vrk yöpymisillä on vaikea sanoa toiselle, että tee näin. Itselläni suunta on ollut se, että aina vain vähemmän tilaa tarvitsee.
Kokeilla kannattaa, ennen päätöksiä.
--- Lainaus päättyy ---
On muuten täysin totta että se on aikuisten ongelma se. Koko lapsuus reissattiin 4-henkinen perhe Sprite alpinella. Ei ollut kenellekkään valmista petiä, ei vessaa eikä liiemmin aldea tai ilmastointiakaan eikä teli. En muista yhtään reissua etteikö mukavaa olisi ollut. Nukuttuja öitä siinä vaunussa varmaan satoja. Kun kalusto vihdoin saatiin päivitettyä "sellaiseksi kun sen pitää olla" niin me silloin lapset emme enää ikämme puolesta lähteneet reissuun, oli muut kiinnostuksen kohteet.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 26.09.2016 kello on 22:32 ---Olisiko kuitenkin aika antaa arvo kunkin omalle valinnalle?
--- Lainaus päättyy ---
Jaahas, että tällainen ajatus keskustelufoorumill a henkilöltä, jolta on tuntunut kritiikkiä riittäneen aiemmissa viesteissä. :laugh: Jos vertaillaan autoa ja vaunua sitten vertaillaan, eikä olla hiljaa ettei kukaan loukkaannu. Mitään henkilöönkäyvää ei tuossa viestissäni varmasti ollut.
Kun et taida tietää, niin minulla on matkailuauto, mutta oli sitä ennen (<2011) vaunu. Kumpikin käytössä kymppitonnin verran vuodessa, yleensä vähän ylikin. Molemmilla reissaamisessa on puolensa ja niitä toin esiin.
Vai oliko tarkoitus todeta, että nyt minulle riittää keskustelu, olkaa muutkin hiljaa? "Olen puhunut!!", niin kuin jollain oli tapana sama yrittää sanoa.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 26.09.2016 kello on 22:03 ---Kolmekymentä vuotta tien päällä,niin ei kiinosta liikkua Suomessa,Sori.
--- Lainaus päättyy ---
Jos olet 30v ajanut nelostietä eestaas, niin mitä olet nähnyt?
Likaista asvalttia ja nuhjuisia kuppiloita...
Paljon pn vielä näkemättä.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 27.09.2016 kello on 11:13 ---Jos olet 30v ajanut nelostietä eestaas, niin mitä olet nähnyt?
Likaista asvalttia ja nuhjuisia kuppiloita...
Paljon pn vielä näkemättä.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä suurin osasta oli tuolla pikkuteillä.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 27.09.2016 kello on 11:17 ---Kyllä suurin osasta oli tuolla pikkuteillä.
--- Lainaus päättyy ---
Sitten on vain 95% näkemisen arvoisesta näkemättä ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta