Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?

<< < (120/134) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 27.06.2017     kello on 09:07 ---En, enkä nopealla googlauksellakaan sitä löytänyt. Ei olisi linkkiä, jos sitä ylipäätään on netistä luettavissa ???

--- Lainaus päättyy ---

Taitaapi olla kyseessä tuo tuorein numero => kohti kirjastoa siis lukemaan ;D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.06.2017     kello on 08:46 ---Oletko HiTec lukenut AutoBildin jossa QQ neliveto lytättiin lähes etuvetoisen veroiseksi ? Ja Opel Mokan nelari antautui sitten vieläkin herkemmin. Kiinnostaisi noissa nelarin testeissä mitä Tekniikan Maailmakin tekee se että olisi joskus matkailuvaunu perässä ja juuri tuollaiset peruutukset ja vastaavat vetotestit jyrkkiin ylämäkiin.

--- Lainaus päättyy ---

Kerrohan, miten Tiguanin kohdalla. Se kun oli XC70:n ja Subarujen ohella mun listalla, kun viimeksi autoa etsin.

Teukka-74:
Uusimmassa TM ssa oli 60tkm QQ käyttötesti ja ainakin se auto kärsi kovasti automaattilaatikko-ongelmista  ??? Ongelman laajuuss yllätti ainakin minut ,erityisesti kun olen miettinyt seuraavan auton olevan automaatti. Tekemistä siis riittää. Huom! En ajattele että kaikki automaatit olisi noin epävakaita.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 28.06.2017     kello on 07:51 ---Uusimmassa TM ssa oli 60tkm QQ käyttötesti ja ainakin se auto kärsi kovasti automaattilaatikko-ongelmista  ???

--- Lainaus päättyy ---

Tuossa XTronicissa on valitettavat ongelmansa - mutta caravaanarin autohan se ei olekaan matalahkojen vetopainojensa johdosta ;)

Teukka-74:
^Joo, niin näytti olevan Xtronic.

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View