Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 21.05.2017 kello on 17:02 ---Olen ymmärtänyt että dsg n ongelma on nykyisellään selätetty.
--- Lainaus päättyy ---
Onhan se ja tuossa mallissa sitä ei edes ole ollut. Taksit ajanut satoja tuhansia enemmän vailla ongelmia. Kun yksi malli on ollut heikko kaikki muut siitä kärsii. Ennakointi siinä on tärkeää, antaa koneen käynnistyä kunnolla ja vasta sitten liikkeelle. Siis jos autossa stop&go
Tuo auto oli aika nopeasti myyty eteenpäin liikkeestä
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 21.05.2017 kello on 17:02 ---Olen ymmärtänyt että dsg n ongelma on nykyisellään selätetty.
--- Lainaus päättyy ---
Pitäisi olla...
Niitä vanhempia DSG vaihteellisia ja TSI moottorilla varustettuja ei välttämättä oteta edes vaihdossa.
Juuri oli juttua yhdessä autokaupassa ja heidän suositus oli myydä vaihdokkinsa suoraan ja tulla sitten vasta kaupoille.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 21.05.2017 kello on 14:24 ---Eikö pamauksella ollut Volvo? 6 tai 8 vaihteisia niissä laatikot. Aisin valmisteita kaikki.
--- Lainaus päättyy ---
Edellinen auto oli Volvo V70 manuaali joka vaihtui E-sarjan Mersuun automaattiin.
Ja tähän automaattiin vaihdatin ne öljyt. Toki aikoinaan olin vaihdattanut myös tähän manuaali Volvoon ne vaihteistoöljyt, jolla oli ajettu reilut 300 tkm, eikä kytkinremonttia eikä massapyörää oltu vaihdettu.
Teukka-74:
Vaidettiinko pamauksen lootaan öljyt huuhtelemalla?Jos vaihdettiin niin on ollut kyllä edullinen vaihto.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 21.05.2017 kello on 20:12 ---Vaidettiinko pamauksen lootaan öljyt huuhtelemalla?Jos vaihdettiin niin on ollut kyllä edullinen vaihto.
--- Lainaus päättyy ---
Käsittääkseni vaihdettiin huuhtelemalla. Ei se nyt kovin halpa ollut, kun piti se autokin ostaa, eivätkä luvanneet kaupantekijäiseksi tuota öljynvaihtoa.
Ilmeisesti tulivat vastaan vähän tuossa öljynvaihtohinnassa .
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta