Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 19.05.2017 kello on 16:45 ---Entäs CVT?
--- Lainaus päättyy ---
sehän on mehumuuntimella (eli siltä osin samaa perustomaattien kanssa).
Vaikka multa ei kysyttykään, mutta tomaatti tai muunnin ei ole mikään ehdottomuus mulle (vaikka mulla taitaa palstan järein veturi ollakin ;D jossa kaikki nuo + alennusvaihteisto). Liikkuu 2.6tn minikaivuri tuolla..
Riittävän pieni 1. (tai G tms.) riittää veneennostoissa. Edes kevyt sitineliveto ei pärjää 3.5tn paripyörä m-autolle veneluiskassa.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 19.05.2017 kello on 16:26 ---Ette ( Alan ja Pamaus ) maininneet vaihdelaatikkoa? Mun kokemuksilla nuo nosto yms hommat melkeimpä vaatii automaatin. Varsinkin jos sellaista tai kuormalla ryömittelyä tapahtuu useammin. Oliko teillä automaatit vai manuaalit?
Jos minun pitää kriteereitä laittaa järjestykseen niin kyllä se taitaa automaatti mennä nelivedon ohi nimenomaan vetojuttujen kannalta. Ja tarkoitan momentinmuuntimella olevaa. Ei robottia / DSG:ä.
Onko eriäviä näkemyksiä?
--- Lainaus päättyy ---
Itseasiassa volvo oli manuaali ja nyt tuli automaatti.
Minulle tärkein asia oli se 2000kg vetomassa. V70 tullut 720 pitkää vaunua vedeltyä 1800kg vetomassalla. Hienosti tullut perässä, mutta vaunun rekisteriotteesa lukenut vähän enemmän kuin tuo 1800 kg.
Enkä minä nelivetoakaan ole mihinkään tarvinnut kun on leirintäalueella ajanut hyvin ennakoiden.
Saakin hakea Lmc 720 tallista , katsotaan miten se automaatilla liikahtaa.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 19.05.2017 kello on 16:26 ---Ette ( Alan ja Pamaus ) maininneet vaihdelaatikkoa? Mun kokemuksilla nuo nosto yms hommat melkeimpä vaatii automaatin.
--- Lainaus päättyy ---
Automaattia hain ja sellaisen löysin, mutta olisin saattanut kelpuuttaa manuaalinkin, jos kaikki muu olisi ollut kohdallaan.
Nettiautostahan tuli vain paha mieli, mutta www.mobile.de :stä alkoi löytymään. Menin liikkeeseen, jossa oli kolme vaihtoehtoa, ja valitsin niistä itselle sopivimman.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 19.05.2017 kello on 16:26 ---Onko eriäviä näkemyksiä?
--- Lainaus päättyy ---
On! Meinaan kun tuo ex. C5 Tourerin 6-koloinen Aisini oli helisemässä tuon Detskun kanssa, luisteli ja kuumeni ihan Simona, vaikka nyytittä aski toimikin todella nätisti Thumbd
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 19.05.2017 kello on 20:45 ---On! Meinaan kun tuo ex. C5 Tourerin 6-koloinen Aisini oli helisemässä tuon Detskun kanssa, luisteli ja kuumeni ihan Simona, vaikka nyytittä aski toimikin todella nätisti Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Ongelma oli tuossa asiassa C, ei automaatti yleisellä tasolla. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta