Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?

<< < (89/134) > >>

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 15.05.2017     kello on 21:01 ---Kävin talvella Muurlan wanhan laskettelurinteen päällä.
Sieltä sai yhden puutuvan D/T yhdistelmän.
En viitsinyt kävellä.
 ;D

--- Lainaus päättyy ---
Mikähän on D/T? Yritin selvittää wikipediasta, tuskin tarkoittaa venäläistä konekivääriä.
Onnea saavutukselle. Nyt on löytynyt tarkoitus. Muurlan wanha laskettelulrinne, talvella. Thumb

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 15.05.2017     kello on 21:04 --- kerro vaikka yksi automalli missä on 100% lukot molemmissa perissä?  :D käytännössä tekoäly hoitaa asian paremmin kuin joku kitkalukko.

--- Lainaus päättyy ---

Et kylläkään kysynyt multa. Mutta työelämässä ollessa yksi autoista oli VW Transporter Syncro. En tiedä onko kaikissa syncroissa, mutta meidän käytössä olleessa oli. Molemmilla akseleilla lukot ja keskitasauspyörästö ssä viskolukko. Olipa varsinainen käänneltävä kun pani lukot päälle.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 15.05.2017     kello on 21:04 --- kerro vaikka yksi automalli missä on 100% lukot molemmissa perissä?  :D käytännössä tekoäly hoitaa asian paremmin kuin joku kitkalukko.

--- Lainaus päättyy ---
Miksi minun pitäisi tällaisia kertoa? Kerro sinä minulle missä nelikkosedaneissa on tekoälyn hoitamat lukot.

88k5:
Alkopa räksytys - laitetaan kohta lukko tälle ketjulle, jos ei älytä käyttäytyä Thumbd

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 15.05.2017     kello on 21:19 ---Miksi minun pitäisi tällaisia kertoa? Kerro sinä minulle missä nelikkosedaneissa on tekoälyn hoitamat lukot.

--- Lainaus päättyy ---
melkein kaikissa. toimii samalla tavalla kuin luistonesto. katso vaikka googlesta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View