Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 15.05.2017 kello on 14:33 ---P 508 manuaalilla, jolla on kielto tulla pihakiveykselle - takastefasta merkkaa :-\
--- Lainaus päättyy ---
No siinä se vapautus tapahtuu polkemalla jarrupoljinta ja samaan aikaan painamalla siitä sähkökäkän kahvasta alaspäin, kuten tapahtuu monissa muissakin sähkökäkällisissä autoissa. Mutta esim. Renaultin Scenic II tuo on pikkasen erilainen, kun siinä on kahva ja erillinen vapautusvipu 8)
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 15.05.2017 kello on 14:31 ---Niinpä. Kun ajaminen huonoilla kelillä on miellyttävää, varovaisuus unohtuu. Ja tiessä edelleen vain 4 rengasta.
--- Lainaus päättyy ---
Se on edelleen kuskin vika, eikä auton.
Monestiko olette kuulleet, että matkailuautoa kolhinut syyttelee tapahtuneesta auton korkeutta, leveyttä tai pituutta? Aika harvoin.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 15.05.2017 kello on 14:31 ---Niinpä. Kun ajaminen huonoilla kelillä on miellyttävää, varovaisuus unohtuu. Ja tiessä edelleen vain 4 rengasta.
http://www.is.fi/autot/art-2000005201595.html
--- Lainaus päättyy ---
Wanha juttu.
Tuohan on tiedetty siitä asti kun ekat 'kaupunkilaisten maasturit' tuli.
Mautoilija:
Ei tuo niin vanha ole. Julkaistu 8.5 -17 ja tutkimus tehty talvella 2016.
Väärä turvallisuuden tunne kannattaa ottaa ajaessa huomioon.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 15.05.2017 kello on 15:15 ---Ei tuo niin vanha ole. Julkaistu 8.5 -17 ja tutkimus tehty talvella 2016.
Väärä turvallisuuden tunne kannattaa ottaa ajaessa huomioon.
--- Lainaus päättyy ---
Mä olen tässä kyllä Mautoilijan kanssa samaa mieltä. Joskin itselläkin haluttaa nelikko ostaa. Mutta minulla onkin ne "rallivuodet" takana
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta