Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Miksi karavaanarit hankkivat perusautoja kalliimpia vetoautoja?
turhapuro:
Raid tv-sarjassa Hallvik sanoi komissaario Janssonille: "Miehen on jatkettava valitsemallaan tiellä. Minun Jaguarilla, sinun Ladalla"
Siinähän se.
Kai sitä voisi kysyä myös että
Miksi jotkut ostaa talouskyljyksien sijaan paljon kalliimpaa sisäfilettä ? (Itse tosin harvemmin kumpaakaan)
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: turhapuro - 16.11.2016 kello on 10:47 ---Miksi jotkut ostaa talouskyljyksien sijaan paljon kalliimpaa sisäfilettä ? (Itse tosin harvemmin kumpaakaan)
--- Lainaus päättyy ---
Ja ääripäiden lisäksi ollaan sitten me muut, siinä välissä seikkailevat, jotka ostaa ulkofilettä - luuton ja maultaankin jo lähempänä sisäfilettä, mutta hinta yhä enempi tuolla kyljys-puolella :D
MCL:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 15.11.2016 kello on 22:01 ---Hankintahinta, ongelman suuruus riippuu ihan katsojasta. Yleensä niille suurempi ongelma kellä itsellä ei ole.
Kulutus. Omassa kapineessani ilmoitetussa keskikulutuksessa on 2dl eroa sadalle kilsalle. Raaskin maksaa sen 50-60 eur vuodessa.
Päästöissäkin se 3% ero, selviän siitäkin.
Huoltokulut. Ainoa ero on 30tkm välein tehtävä takavetopyöröstön öljymäärän tarkastus.
Korjauksista. Vaikea sanoa, en ole kuullut kenelläkään näissä olleen ongelmia tuon peräpään vedon kanssa.
Mielenkiintoinen hallittavuus. Pikemminkin tylsä kun kaikki tapahtuu niin eleettömästi.
Kelitunto. Kyllä vähänkään kokeneempi kuski lukee kelin ihan muuten kuin sudittelemalla. Vai teetkö sitä maantietaipalleella joka niemessä ja notkossa?
Tuossa omat näkemykset asiasta.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
--- Lainaus päättyy ---
On se kumma miten rahamiehellä on "elämä" välillä kiinni muutamasta satalappusesta ja välillä pakkaa on vaikka kuinka. ;)
Alan:
Eipä siihen muuta voi enää sanoa, kun kaikki väitteet tulivat perustellusti vääriksi osoitetuksi.
Mulla oli 90-luvulla puolisen vuotta käytössä vanha MB 300 GD, siinä saattoi liukkaalla olla mielenkiintoiset ajo-ominaisuudet lyhyen akseliväliin ansiosta.
Nykyinen, varmaan halvempi kuin Catiskalla, on täysin eleetön. Vain renkaiden jarrutuspito rajoittaa, eikä yhtään aiemmin kuin kaksivetoisessa.
On iloinen asia ajaa sellaisella autolla joka on itselle mieleen. Ei paljoa kiinnosta vieraiden kitinät.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.11.2016 kello on 10:36 ---On iloinen asia ajaa sellaisella autolla joka on itselle mieleen. Ei paljoa kiinnosta vieraiden kitinät.
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän se siinä ole varsin lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta